Lepszy nowy tłok z pierścieniami czy same pierścienie?

Witam, co lepiej kupić:

TO:
http://moto.allegro.pl/item863066881_pierscienie_nomin_39mm_honda_bali_sfx_sh_sky_x8r.html

CZY TO:
http://moto.allegro.pl/item851172036_tlok_nominalny_pierscienie_honda_sj_sgx_sfx_bali.html




Mój tłok wygląda tak:
http://images40.fotosik.pl/238/8cbeebc48cf26322.jpg

Ani na tym ani na tym to ty nie polatasz będzie puchło jak wściekłe osobiście prędzej bym kupił tłok z pierścieniami ale na sekcje B

Chociaż nominał też lepiej uszczelni niż trochę wylatany użyty

Pierścienie RMS będą puchły ? Przecież to dobra firma ( chyba )

Rozwiązania tymczasowe są najgorsze uwierz zrób szlif i kup pożądny tłok i będzie ci latać jak miło wiele tys km bez awari.

Kup vertexa, meteora lub cos z tej klasy i będziesz zadowolony raz a pozadnie ;D

Po co mam robić szlif jak cylinder nawet ryski nie ma …

adi97 napisał:

Po co mam robić szlif jak cylinder nawet ryski nie ma ...



Po to że lepiej dać te 50zł więcej i mieć cylinder idealny niz kupować tłok pod cylinder który jest zużyty i może mieć próg, nie ma śladów honowania które umozliwiają doatracie pierścieni w cylindrze.

od dupy strony robic takie cos. To tak jakbys lewe lozysko na wale wymienil bo mialo luzy a prawe zostawil bo nie mialem. Po huju tak nowa części do uzywanej spasowac. Przemas jakie 50zl xD za 30zl szlif nie więcej do tego tlok za 170zl i za 200 masz jak nowke :slight_smile:

Czyli polecasz mi kupić nadwymiarowy tłok z pierścieniami tak ?

I jak to założe to mogę jeździć długo długo czy to się po jakimś czasie wymienia, bo na Allegro pisze 1 szlif, 2 szlify ;|

Jak kupi tłok pokroju Vertex, Asso, Mahle to jeździsz do końca i do końca nic się nie stanie. Jak w silniku jest wszystko ok to spokojnie zrobisz 20 tys km

No oczywiście, że to się kiedyś zużyje …
Z tym, że za tłokami za 30zł nawet nie patrz bo się nie opłaca …
Jak już poweidzieli kupisz jakiegoś Vertexa za powiedzmy ok. 200zł i polatasz 20x więcej niż na tym za 30zł …

Tylko że jak to jest nadwymiarowe to to się zmieści do cylindra ?

Rozumiem że takie coś też długo nie wytrzyma:
http://moto.allegro.pl/item838473510_tlok_na_1_szlif_39_4mm_honda_bali_sfx_sh_sky_x8r.html

Szlif cylindra polega na zebraniu pewnej warstwy powłoki cylindra, która jest zużyta, więc cylinder będzie miał większą średnicę. Dajesz cylinder do szlifu z tłokiem i oni ci pod wymiar zrobia :wink:

http://allegro.pl/item851117078_ir_tlok_meteor_honda_sfx_sgh_sh_sj_50_sr_39_25.html

taki tłok i do tego szlif robisz i będzie śmigać ładnie

Meteory też lubią puchnąć. Ten tłok który dałeś w linku to absolutna porażka. Najlepiej jak byś dał tłok Vertex http://www.motocombo.pl/produkt-7723-257_258_210_227_599.html Gdzie indziej na pewno znajdziesz taniej.

przemas ale to seria a tam nie potrzeba super tłoka wystarczy dobry;)

siwy_fact napisał:

przemas ale to seria a tam nie potrzeba super tłoka wystarczy dobry;)



Tak samo twiedzi większosc posiadaczy simsonów itp sprzętów a potem nikt tego nie chce bo tłoki puchną, psują się. Jakich podzespołów użyjesz tak się odwdzięczy. Jak założysz g*wno to będzie g*wniano chdzić jak załozysz wysokiej jakości odwdzięczy się bezawaryjnością.

jak wstawisz hałe to później będziesz zaś bulił kase za naprawę, a tak oddasz cylinder do szlifu, powiesz że chcesz tłok Verte’x po 1 szlifie, firma ci dopasuje i będzie gitara. zmontować i śmigać

BTW. ty na tym tłoku latałeś, i jak zrobiłeś zdjęcie to nic przy nim nie kręciłeś ? bo widzę że 1’szy pierścień jest założony na odwrót :mrgreen:

Wiem, ten jeden pierściej ściągałem i krzywo włożyłem …