Mam problem ze swoim skuterem. Ma bardzo duże spalanie ponad 2 razy tyle ile powinien (ile palił kilka lat temu). Zimny zapala na dotyk, gdy ciepły różnie ( czasami trzeba dodać gazu). Kolejny objaw to bardzo wysokie obroty gdy jest zimny i rozgrzany ( pawie sam rusza). Prędkość maksymalna jest niższa o jakieś 20 km/h. Gdy jedzie się na równym gazie ( 60 - 70 km/h) delikatnie z górki to szarpie i po dodaniu gazu przez chwilę się dusi.
Bardzo proszę o pomoc bo w warsztatach mówią ze wszystko ok jedynie kase by brali.
2005 rok, 12000km. pali więcej bo jest słabszy a ty coraz więcej odkręcasz gazu - to zużycie cylindra. Oprócz tego ma teraz za dużo powietrza- może masz nieszczelność w dolocie/ gdzieś na wężu, złączce, uszczelce..itd. Może nie domyka sie przepustnica. Jeżeli silnik ma wysokie obroty to znaczy że ma na nie powietrze. Ilość paliwa jest tu drugorzędna - musi i jeżeli będzie za mało to najwyżej będzie się ubogo spalać mieszanka. Ale jeżeli sie kręci - to ma na takie obroty powietrze. Od tego tropu bym zaczynał.