wyczerpała mi się bateria w zegarku LCD w Kymco Vitality.
Chciałbym ją wymienić i w związku z tym proszę o podpowiedź które plastiki i w jaki sposób je odkręcić, aby ich nie połamać i dostać się do baterii w zegarku LCD?
Przy okazji - może ktoś posiada jakieś zdjęcia lub filmiki z wymiany baterii?
Po kolei: 1) odkręcasz plastik osłonę kierownicy - dwie śruby od strony czarnych plastików i jedna od przodu, na dole plastiku; 2) odkręcasz plastik trzymający zegarek (śruba gwiazdkowa); 3) wyciągasz zegarek; 4) złotówką przekręcasz plastik trzymający baterię i wymieniasz baterię 5) składasz w odwrotnej kolejności.
- nie, robisz tylko to co napisałem nic więcej. Zegarek jest pod licznikami, żeby zdjąć ,,szkiełko'' trzeba cały licznik zdemontować. Poza tym od strony szkiełka nie wyjmiesz zegarka.
Niestety, ale poległem podczas próby demontażu przedniej osłony - dolna część plastiku wychodzi bez problemu, ale mam problem z górną częścią plastiku - jest tak spasowany, że nie jestem w stanie go wyjąć. Nie wiem z jaką siłą go potraktować i gdzie chwycić, aby plastik wyszedł bez szwanku... Oczywiście, wykręciłem wszystkie śruby mocujące.
Zdaję sobie sprawę, że przez ograniczenie forum trudniej jest napisać jak dokładnie chwycić, ale mam jeszcze jedną prośbę odnośnie demontażu przedniej osłony.
Czy tę obudowę trzeba:
- chwycić mocno do siebie i ciągnąć? - czy chwycić do góry i ciągnąć? - czy chwycić do dołu i ciągnąć?
Soreczki za zadawanie tak banalnych pytań, ale ciągle próbuję i mi nie wychodzi demontaż tej plastikowanej obudowy...
Witaj U mnie w w nowym Agility City spalił się zegarek po 50 km przebiegu. Faktycznie zdjęcie tak mocno spasowanych plastików to horror. Miałem pomocnika co się na tym zna i daliśmy radę bez uszkodzenia czegokolwiek. Jednak sam bym nie zaryzykował rozbiórki. Niestety w moim modelu nie ma baterii, jest zasilany z instalacji skutera tak jak na zdjęciu u skolakowa. Są też identyczne trzy kabelki. Trzeba będzie na wiosnę reklamować.
Cześć Dziękuję za słuszną uwagę Skolakow. Źle się wysłowiłem, dlatego, że od spodu mój licznik w Agility City wygląda identycznie. Są też te trzy kable. Moja wina, dzięki. Jednak u mnie zegarek to zatopiony w plastiku prostopadłościan, nie można go rozebrać, więc dedukując musi być zasilany z instalacji. Żadnych wgłębień na monetę do wykręcenia nie ma.
Skolakow mam prośbe wyślesz mi jak zmienić tą baterie w tym vitality bo ja też zdiołem przednią lakierowanà osłone i nie widze żadnego plastiku na baterie. Prosze o pomoc dziękuję