Witam
Mam zamiar kupić Kymco Super 9. Zasadzam się na używkę.
Jestem nowicjuszem i będzie to mój pierwszy skuter.
Pytanko, czy na taki skuter przebieg 10000 - 12000 km to dużo czy nie.
Dzięki za radę...
Jeśli ten przebieg jest faktyczny, to nie dużo.
Wszystko zależy jak ktoś go szanował. Ja kupiłem S9 z takim przebiegiem parę lat temu i nie żałowałem. Jednak trzeba się liczyć być może z koniecznością wymiany tłoka ale to groszowa sprawa.
Sprawdzić należy w jakim stanie jest napęd przede wszystkim pasek i rolki. Generalnie maszyna jest trwała i wytrzymała. Aha ja miałem ale to po przebiegu ok. 20k problem z pompą wody.
Wymiana tłoka po przebiegu 10 tyś w skuterze chłodzonym cięczą..? damgad, no co ty??? :roll:
dzięki. tylko czy jest jakaś metoda na potwierdzenie tego przebiegu?
Czy pozostaję tylko na "gębę"...
tłok to się wymienia po 25-30 tysiącach ale nie po 10...
12 moze nie ale troche wiecej i moze byc potrzeba, wszystko zalezy jak uzytkowany, czy olej na czas dolewany itede itepe jak jazda na maxa obroty na czerwonym polu to przy 2T moze byc taka koniecznosc
ja kupilem S9 jak miala 9500 km gdzieś pomiedzy 11-12k km była potrzeba wymiany tloka ale kupilem po małolacie ktory w nosie mial przeglady za to z kumplami bawil sie namietnie w tuning
jezeli uzytkowany byl normalnie czyli ktos o niego dbal to i dwa razy tyle wytrzyma, jak ktos wsadza tuningowe pseudoracingowe cudenka to moze polowy tego nie wytrzymac
jak dbasz tak masz i tyle w temacie
Simsonem zrobiłem 20 tyś na mixolu i po zdjęciu cyla do czyszczenia z nagaru, nie było nawet progu na gładzi...Simson chłodzony był powietrzem, na mixolu i nie był oszczędzany, a co tu mówić o S9 LC z pewnością używany na syntetyku.. 25-30 tyś bez ingerencji w silnik, spoko zrobi..z palcem w du... nosie :D
setusarai napisał:
dzięki. tylko czy jest jakaś metoda na potwierdzenie tego przebiegu?
Czy pozostaję tylko na "gębę"...