Witam serdecznie, mam problem z moim kymco super 8 4t. Wsadziłem cylinder 80cc, nowy gaźnik, zrobiłem nim ok 100km i postawiłem skuter w garażu, na drugi dzień gdy przyszedłem ani bee ani mee... cisza. Po wymianie modułu sytuacja się nie zmianiła. Gdy sprawdzałem iskre dopiero była przy mocniejszym kopnięciu i raz na jakiś czas, więc wymieniłem cewke, teraz jest ok, iskra jest non stop nawet przy najmniejszym ruchu kopniaka. Nadal nie odpala a świeca non stop zalana. Więc pomyślałem, że to gaźnik, kupiłem nowy. Nic, bez zmian. Wszystkie kable od modułu łączą, bo zdjęciu i wyczyszczeniu elektromagnesu nic się nie zmienia, elektromagnes nie śmierdzi, jest ładny, czysty beż żadnego popiołu. Nie mam już siły ani pomysłów, co radzicie?
Regulacja gaznika ci pomorze
Gaźnik jest fabrycznie wyregulowany, wcześneij chodził to się stało z dnia an dzien... właściwie z nocy na dzien...
I już naprawde nie wiem co w nim może byc
moim zdaniem wina to świecy i fajki lub tylko świecy w moim byłym 4t to świeca dawała iskre ale na buj nie chcaił odpalić
świeca też była sprawdzana, wkłądałem drugą nową, a cewka cała z fajką nowa.
zobasz czy podaje iskre
iskra jest, mocna. Na starej cewce byla raz na jakis czas, raz na jendo kopniecie.
Norbert, wymień może całkowicie paliwo w całym układzie i zalej innym z po-Bliskiego Orlenu. :D
Poczytać może warto (promocja Jakuba od Kymco i siebie poniekąd też):
http://www.skuterowo.com/forums/topic/skuter-4t-odpala-ale-gasnie-po-paru-sekundach-i-po-dodaniu-gazu#post-146687
Zacznij jednak od tego paliwa i oceny organoleptycznej, co tam pływa sobie w tym zbiorniku paliwa, jak to jednak nic nie pomoże, to ingeruj ponownie nieco głębiej, jak to jednak jest w tę całość finalnie poskładane i poustawiane. ;P
Jednak dość często to tankowane to tu, to czasem tam, paliwo z np. olejem napędowym potrafi nieźle namieszać w jednocylindrowym silniczku na jego niekorzyść niestety (padają wówczas dość szybko zawory i również przy tym kompresja spada niestety). :(
A dla zasady raczej, to tutaj masz namiar jak prawidłowo poskładać to w całość i zgrać z rozrządem (czysto poglądowo):
http://skuterdoktor.pl/knowelege%20base/instukcja%20montazu%20NARAKU.pdf
Weź może jeszcze jakąś poprawkę na to, co ja tutaj napisałem. Pozdrawiam.
Raczej to nic nie pomogło, wszystko zostało sprawdzone... zastanawia mnei np. regulator napięcia, czy cos w tym stylu o czym moge nie wiedzieć.
Martwi mnie jedno nie weim czy tak powinno być, oryginalny moduł cichutko pyka, a nowy sportowy za ponad 350zł piszczy, ale słychać to tylko gdy sie przylozy do niego ucho.