Czy ktoś z Was mógłby coś za sugerować? Dysza głowna w ganiku jest zaminiona na #0.90 i jest odblokowany na wydechu i na wariatorze.
Na takim ustawieniu jeździł do 68/h to jeszcze przyzwoicie w miare, ale pokusiłem się o zmianę wariatora na Top Racing'a, na każdych rolkach tak samo beznadziejnie się zbiera :( Akutualnie ma wsadzone 8,5g więc powinien prędkość mieć lepszą, tym czasem zmalała ona o 10km/h przyśpieszenie również spadło,a skuter dalej spala ponad 5l.
Takie spalanie w silnikach 2T to chyba norma :-) Tak wszyscy zachwalają te silniki, że takie dobre i niezawodne... Mój Suzuki Bandit w pojemności 600 i z 80KM pali mniej :-) No ale nie po to kupuje się skuter 2T by zwracać uwagę na spalanie, prawda? Liczy się ta dynamika jazdy i ten klank silnika... :-)
Powiem Ci,że byłbym w stanie przełknąć to spalanie, gdyby była faktycznie moc.. Dysza #0.90 jest dodawana do każdego Kymacza jako zestaw odblokowujący, razem z tulejką wario
Mój duży 2T spala maksymalnie 3,7 - 4 litry na setkę i to przy ciągłym podjeżdżaniu od domku do domku i przy katowaniu po mieście - nierzadko z 30 kg dodatkowego obciążenia.
Tu ewidentnie jest za duża dysza. Zmień na fabryczną. Mam nadzieję, ze jej nie wyrzuciłeś. I wariator jest źle dobrany. Załóż fabryczny.