Kymco Super 8 4t 90cc czy 125cc ?

Co lepiej się opłaca kupić sportowy cylinder 90cc czy orginalny silnik 125cc od tego samego modelu kymco ?

Według mnie silnik 125cc. Wszystko w tym silniku jest przystosowane pod tą pojemność więc żywot takiego silnika jest dłuższy.

Zdecydowanie 125cc.

A co z modułem ? Bo gdy kupie silnik 125 to moduł od 50 będę współpracował i cała reszta ?

AraS napisał:

A co z modułem ? Bo gdy kupie silnik 125 to moduł od 50 będę współpracował i cała reszta ?

Upewnij się Kolego, czy aby na pewno wszystko pasuje plug&play.

Ja interesowałem się tym tematem z powodu chęci zakupu Kymco Agility 50, dzwoniłem do kilku firm zajmujących się tym modelem i w jednym powiedziano mi, że jednak pomimo takiego samego wyglądu zewnętrznego silnik różnią się mocowaniem (przy wymianie 50 na 125), druga osoba stwierdziła że inna jest wiązka elektryczna, albo się nie znali albo swap nie jest taki prosty...

Z mocowaniami nie ma problemu gdyby były inne bo przerobię. Martwi mnie instalacja, gdyby kostki były inne to przerobię je ale nie wiem czy moduł się nada.

Zdecydowanie 125ccm. Kupisz 125ccm i za dwa miesiące będziesz miał niedosyt więc do 125ccm wrzucisz kit 180ccm i jakis czas znowu będziesz zadowolony a ten 90ccm to rozumiem jest 50ccm po zmianie cylindra na największy jaki wejdzie w kartery czyli 90ccm, tam juz bedzie brak mozliwości dalszych modyfikacji.

Wybór już mam wybrałem 125cc ale teraz zastanawiam się jak jest z elektroniką pomiędzy tymi silnikami.


mam pytanie.
zakładając ze taki seryjny silnik 125cc pali 3,5l (czy to dobre zalozenie?)
to taki z kitem 180 ile wezmie?
albo z kitem i wydechem itp itd