Witam.
Czy zakup kompletu (cylinder,tłok,dysza) ma sens przy fabrycznym tłumiku i gaźniku??
Mam malossi sport przy tłumiku leo vince touring
i bardzo ładnie się zbiera. Tłumik teoretycznie zbliżony do seryjnego. Malossi może jeździć na seryjnym gaźniku.
Dolewam trochę oleju do baku. Max poza zegarem. Obroty do 9200.
Na 50-ce z tecnigas trek podobna prędkość, ale gorszy start.
70cc jednak ma dużo więcej momentu. Ustawiłem rolki na 7500 obrotów.
Bez hałasu ładnie się zbiera.
Na odblokowanej serii jechało mi kymco super 8 2t 70 licznikowe.
Więc nie wiem na ile seryjny tłumik dławi obroty. Różnica będzie duża i tak. Z quasi-seryjnych tłumików tecnigas silent pro lubi obroty.
Na mocniejszych cylindrach na pewno trzeba zmieniać gaźnik.
Na przykład hebo manston pewnie będzie kręcił na silent pro
10 000 a na snake'u z 11 500. Moc zamiast 8-9 km będzie z 10-11.
na uk.pedparts blogu masz wykresy różnych cylindrów i tłumików
wprawdzie na aeroxa, ale nie jest aż tak źle na słabszych tłumikach.
Pozdr,
MG
Chciałem kupić ten kit 70ccm:
http://www.racing-planet.pl/722-cylinder-naraku-v2-sport-70cc-do-kymco-horyzontalny-ac.html
do tego większą dysze i nowy wariator np. Top Racing
Da rade??
Trudno powiedzieć.
Można znaleźć na niemieckich forach:
17,5 mm Vergaser empfohlen aber nich Pflicht.
Ryzyk fizyk.
U mnie cały sezon na seryjnym gaźniku cylinder pojeździł.
Jak tłumik nie pozwala kręcić,chyba nie ma ryzyka.
Przyrost momentu będzie duży.
Ja chcę i tak założyć większy gaźnik, żeby zobaczyć czy robi różnicę. Plus max 1km i lepsze chłodzenie.