Witam wszystkich. Jakiś czas temu kupiłem Kymco Stryker 125 fajny dość duży motocykl ale od jakiegoś czasu mam taki problem ze motor nie chce jechać więcej niż 60km/h odpala normalnie nie gaśnie na wolnych obrotach… nie wiem czy to możliwe ale ostatnio myślałem że to przez moją wagę mam ok 95kg… znajomy mówił że może gaźnik do czyszczenia i wydech zawalony? Proszę o jakiś konkret. Dziękuję pozdrawiam
konkret to ci poda ten co go zobaczy na własne oczy i zdiagnozuje. My to sobie na forum możemy gdybać że może gaźnik do czyszczenia i wydech zawalony, a może do regulacji, a może cylinder pada… itd
Czy wymiana cylindra i tłoka jest trudna czy lepiej samemu się w to nie bawić
źle zadajesz pytanie. Dla jednych jest trudna dla innych nie. Jak pływanie.
Zobacz sobie jakis film z wymianą cylindra na youtube, pomnóż trudnośc razy 3 (bo zrobisz to samodzielnie) i oceń sam.
Trzeba wiedziec co smarować, jak pierścienie ułożyć, na co uważac żeby mie uszkodzić, co można wbijać a co trzeba wciskać.
Witam ponownie. Mam pytanie czy w Kymco Stryker 125 4T są jakieś blokady? Chodzi np. moduł zapłonowy lub gaźnik? I jak takie blokady wyglądają Motocykl nie chce jechać więcej niż 60km/h nie wkręca się na maksymalne obroty?
może jednak najpierw sprawdź podstawowe rzeczy zamiast szukać spraw których raczej nie masz
Podstawowe czyli jakie… Z mechanika motocyklowa dopiero się uczę więc mam braki w wiedzy…
i tych braków nie nadrobisz na forum przez 2 godziny na tyle żeby się brać za diagnozowanie silnika.
szukaj ogarnietego mechanika OD MOTOCYKLI. Bedzie szybciej i wbrew pozorom taniej.
Możesz sobie szukać informcji o weryfikowani stanu cylindra, czyszczeniu i regulacji gaźnika, regulacji zapłonu, znaleźć i wdrażac się w dokumentacje swojego silnika i po drodze ogarniając takie niuanse jak np to że coś sie zacina… np linka przepustnicy w pancerzu…itd. Kupić narzędzie i robić eksperymenty na żywym organizmie.