witam , obliczylem na odleglosci 26 kilometrow ,zatankowany do pelna spalil 1.36 litra przy predkosci 40-50 i nie za szybkim starcie , to w morde masakra wychodzi kolo 5 z groszami na 100 ,lol !!! moja cytryna 2 litry pali 6 w miescie , co moze byc przyczyna , caly skuter seryjny , gaznik ustawiony , ssanie dziala ,iglicy nie da sie ustawic ma tylko jedno polozenie ,filtr powietrza wymieniony , tlumnik czysty ,dysze sa takie 35 wolne obroty i 80 glowna , po wymianie na 85 dlawi sie wrecz nie da sie wyregolowac , wiem bo od paru dni czytam neta bo mi sie tak zdawalo ze duzo pali , rany ludzie pomozcie , to jakas masakra, dodam ze nie dawno go kupilem , w tamtym roku wymieniany byl cylinder i wszystko do niego plus nowy wal( koles dal mi fakture ) ,przejechane ma 10000 ,gaznik ma kei-hin pb 12, pomozcie
a jaki ten cylinder bo jeżeli to 70cm i dysza 80 to może tyle wciągać. 4.2-4.3 to takie dwutakty palą seryjnie wiec 5 to jeszcze nie dramat.
Do tego dużo zalezy od stylu jazdy/eksploatacji
Sprawdź na odcinku 100km gdzie się jeździ ciurkiem dłuższe kawałki. Bo jeżeli odpalasz, jedziesz 2km, ogień , ogień, i gasisz i po godzinie znowu tak - to może tyle wyjść.
Skuter seryjny, bez blokad, ruszam na pół gazu, średnia prędkość 45-55 i skrecona manetka na tyle żeby utrzymać prędkość, jego max to 76, zadko kiedy nią jadę, odcinek który pokonuje to 12 kilometrów w jedną i spowrotem, czyli do pracy. Przy jeździe na max bierze 1,62 na 28 kilometrów czyli 5.7 na 100, 20 lat temu etz 251 jeździłem i przy 130 mniej chlała, może lepiej go sprzedać, niż się męczyć, od dwóch tygodni wertuje neta, wszystko porobilem co wyczytałem i nic jak chla tak chla.
ale ten cylinder to jaki? przecież jakiś powód tej dyszy 80 tam był.
a jeżeli na taki seryjny to wymień dysze na seryjną i wtedy reguluj i sprawdź. tylko na boga nie nie odcinku 25,4km razy współczynnik proporcji, razy. itd
cylinder 50 cm , bylem w serwisie i powiedzieli ze jak ma 80 to jest odblokowany ,chcialem kupic mniejsza ale nie mieli , kupil bym na allegro ale nie znam rodzaju dyszy ktora bedzie pasowala, mowisz dysze seryjna ,caly net przezucilem , i znalesc cos o tym skuterze to graniczy z cudem , powiedz jaka kupic to kupie , ja juz oczoplasów dostaje , od neta .
jak mozna dac obrazki , dal bym zdjecie iglicy jak wyglada ?
Zapomniałem dodać że jak zatkam dopływ powietrza w filtrze to silnik cały czas chodzi i wchodzi na obroty, i regulujac go według waszego poradnika to wykrecajac srobke od mieszanki nie zalewa go, do pewnego momentu podwyższają się obroty i później trzymają w miarę wykrecania srobki
to może tam coś niezbyt szczelne masz? skoro zatykasz wlot powietrza a on chodzi i jeszcze na obroty sie wkręca…
filtr uszczelniony , teraz gasnie przy zatkaniu , ktos jakies przerobki robil cos nawiercil , cos wyciol itd , wszystko lewe pozatykane , tylko nie wiem jaki oryginalny otwor powinien byc , na google nie znalazlem nigdzie pokrywy do mojego modelu , a widac ze ktos cos wycinal jeszcze w tym otworze ustawilem przeplyw powietrza na oko , gaznik wydmuchany powietrzem( 6 bar ) bardzo dokladnie , wyregulowany na dostepny ciag powietrza czyli , nie kaszle nie dusi sie tylko plynnie idzie , tylko przy 45 mula lapie i znowu sie zbiera , ladna pogoda dzis to moze ogarne te 100km ,moze ktos z obecnych tutaj dalby zdjecie pokrywy od srodka albo inna podpowiedz.
jeszcze jedno bo zapomnialem , jesli zapalimy skuter bez filtra powietrza i przytkamy troche otwor przez ktory wlatuje powietrze , to czy normalne jest ze dlon jest mokra od benzyny ?? filtr powietrza jest suchy nawet nie smierdzi benzyna?
Witam, problem rozwiązany, jak już pisałem wyżej obudowa filtra powietrza miała jakieś przeróbki, po zatkaniu lewych wlotow, zatankowaniu do pełna i regulujaci gaźnika spalił 5.62 na 146 km jazdy w mieście przy prędkości 50-60 czyli coś koło 3.9 na sto( A NIE 5.7) . Dziś zakupiłem oryginalną pokrywę i dam znać co na ile wyszło.