Kymco k pipe 50 tuning na 80cm3

Witam, możecie mi doradzić jaki cylinder będzie dobry dla mojego motoroweru? Czytałem dużo postów na temat tuningu 50 na 80, ale głównie były to porady dla silników typu 139fmb, a w kymco podobno mamy na pokładzie silnik na bazie hondy.Prosił bym o jakąś poradę, budżet tak około 300zł ma to być porządne a nie chiński badziew.

nie w tym kymco. on ma 139fmb

Dobrze to w takim razie jaki cylinder będzie dobry?

Poszukałem jedynie takiego, czy są jeszcze jakieś większe cylindry, które będą pasować do k-pipe?
https://sklep.mieloch.pl/produkt/cylinder-kit-fmb-sport-70cc-139fmb-4t-glowica-nieuzbrojona.html

Zasada tuningu silnika 4T FMB jest niemal identyczna do zasady tuningu silnika 4T QMB. Tak, też chinol i też daje radę. I zestawy też są klepane o podobnych pojemnościach, przykładem: https://motor-x.pl/silniki-i-osprzet,c.html?vModelSlug=k-pipe-50 Jest też np. głowica z powiększonymi zaworami, grubsze uszczelki pod głowicę, etc. I podobnie jak w QMB, optimum tutaj to… cały komplet 47 mm czyli 72 cm3 plus dedykowana ku temu większa dysza główna paliwa, ewentualnie… moduł, zębatki, czasem wydech, itd. Taka analogia. Kwestię wyboru producenta takiego zestawu pozostawiam otwartą, bo jest ich kilku. I pewnie kilku ich dystrybutorów, tj. ten sam produkt w pudełku z innym logo i za inną już kasę. I trzeba to ogarniać jako całość. Ogarniaj. Powodzenia.

Więc tak, poszukałem w necie ciekawy cylinder dedykowany do k-pipe tylko jest on bez głowicy, ponieważ jest napisane, że współpracuje z głowicą od 50cc i oto mojego pytanie czy taki cylek bez głowicy dedykowanej do 80cc będzie wykorzystywał maksymalną i moc i sie nie przegrzewał?
link:https://www.motorkit.com/en/kpw50-k-pipe-50/13636-kitaco-75cc-light-kit-for-kymco-kpw-50.html

lepiej miec zestaw z głowicą. no i strasznie dużo kasy jak za no name bez głowicy

Czytałem na jakimś innym forum, że jest to firma japońska, bardzo dobra.
Również znalazłem takie cuda:
Zestaw: https://motor-x.pl/cylinder-kpl70-ccm-minichoppergowuzb,p.html
lub cylinder firmy power force:
https://www.motor-land.pl/products/14175/113389/2/CYLINDER%20ŻELIWNY%20KYMCO%20ACTIV_NEXXON%20(47MM)%20WYPUKŁE%20DENKO
tylko ten zestaw jest bez głowicy, jeden użytkownik na forum chwalił sobie tą firme, tylko trzeba by znaleźć dodatkowo do niego głowice.Więc, który lepszy?

hgw co tam jest w tych pudełkach. to wszystko chińczyki a z nimi to jest tak że jak trafisz na dobra serie to bedzie dobrze a jak na kibel to bedzie dramat. Problem jest taki że te marki tylko naklejają swoje naklejki na produkty a zamawiają u różnych dostawców wiec nawet ten sam produkt w zalezności od partii może być z róznych źródeł.

Hmmm to chyba zostanę przy tym zestawie od shengena i teraz jeszcze pozostaje kwestia napędu.
Czy przełożenie 14/38 będzie dobre chcę by motorower rozpędzał się słabiej ale żeby był większy vmax, czy te zębatki,łańcuch są dobre jakościowo?
https://www.racing-planet.pl/311981-zebatka-przednia-afam-14-zebow-typ-428-dla-kymco-k-pipe-125-kb25aa.html?level0=112129&level1=180172&level2=5
https://www.racing-planet.pl/312020-zebatka-tylna-afam-38-zebow-typ-428-dla-kymco-k-pipe-hipster-pulsar-sector-meteorit.html?level0=112129&level1=180172&level2=5&componentId=60
https://www.racing-planet.pl/312042-lancuch-afam-premium-wzmocniony-gold-428-r1-g-x-108.html?level0=112129&level1=180172&level2=5

Dobry wybór?

to byś sie musiał spytac użytkowników w kraju w którym go sprzedają bo u nas to taka firma “z lasu”

To może lepiej znaleźć jakiś zestaw od moretti, a ten napęd, który przedstawiłem będzie dobry?

W moim nexxonke też zastanawiam się właśnie nad moretti, ale też widziałem że jest bardzo dobra firma racing bee, też chyba zastosuje przełożenie 14/38 może jakiś ekspert się wypowie coś o tych cylindrach który lepszy i jakie przełożenie najlepsze jak chce się osiągnąć średnie przyspieszenie i dobry vmax.

Też właśnie myślę nad takim przełożeniem, czy będzie dobre jak chcesz wyciągnąć dobry vmax i przyspieszenie jak teraz w 50cc???

Pany, takich tematów było od… Czpiona Rododendrona. Powaga. Tysiące innych ludków miało podobny zgryz, tak, jak wy teraz. Modernizowali to i tamto i obecnie… zacnie cieszom się drogom. Można? Można. Moc… + 40%, więc przełożenia +/- in plus 20…25 procent. Wedle dostępnych w handlu zębatek. Let’$ GO.