Kymco Grand Dink 50 2T

Witam wszystkich, mam taki problem ze swoim skuterem, mianowicie po odpaleniu ładowanie pokazuje na poziomie 13,8-14,8v na wyzszych obrotach, w momencie nacisniecia manetki hamulca lewej lub prawej, prad ładowania spada o około 5v w dół. kierunkowskazy pracuja nie równo lub bardzo szybko, albo w ogóle w momencie nacisniecia hamulca. Akumulator nowy 4A, regulatory mam 4 i po podmiance na wszystkich takie cyrki sie dzieja. Po wyciagnieciu zarówki z tylnej lampy , nie ma spadku napiecia , ale kierunkowskazy nadal szaleja. aha , odpalenie z rozrusznika nia ma opcji , bo napiecie spada do 5v, zanim odpale skuter. odpalenie z kopki nie ma problemu. prosze o pomoc ewentualni ewskazówki gdzie szukac. stator jest na trzy kabelki

akumulator ci siadł? jest szansa. a jak sie wszystko zachowuje przy zgaszonym silniku?

Na zgaszonym silniku jest tak samo, voltomierz pokazuje napiecie 12,5 v na aku, po wcisnieciu hamulca spadek do około 5v. tak samo jak na pracujacym silniku.

właczenie kierunkowskazów na zgaszonym silniku powoduje zanik pracy kierunków, sygnał dzwiekowy w ogóle nie chce sie odezwac.

akumulator na pierwszy ogień do sprawdzenia. a jak nie to potem szukaj zwarcie gdzieś w instalacji

Akumulator mam nowy, chociaz przypadki sie zdarzaja, w poprzednim padło 2 cele. musze poszukac na instalacji z akumulatpora która zasila swiatło stopu, klakson i kierunki. nawet jak wyjme zarówke ze swiatła stopu, nie ma takiego spadku ale kierunki szalaeja. myslałem nawet nad statorem. na kablach zółtych i białym mam napiecie 15v i 10v ni ewiem czy to jest ok.

Przekaznik od rozrusznika podmieniłem, przekaznik od kierunków podmieniony, klakson podmieniony i bez zmian

no i co z tego że akumulator masz nowy. podmień go.

A wiec narazie spokój, wymieniono akumulator na nowy, dodatkowy plus całej sytuacji, to generalny przeglad skutera. dzieki za podpowiedzi i szerokiej drogi