KYMCO Bet&Win 50 - problem

Witam,
Posiadam skutera Kymco Bet&Win 50 Sport. Wymieniłem w nim filtr na sportowy, dysze większa, moduł sportowy, świece nową i wyregulowałem gaźnik. Otóż skuter teraz ma jeszcze lepsze przyspieszenie i szybciej jedzie (v-max 83km/h). Ale do 50km/h szybko ciśnie, potem zamula i obroty trochę spadają i wolno się rozpędza (na prostej drodze tego się nie odczuwa aż tak, ale na lekkiej górce to masakra). Dodam, że wcześniej przed wymianą tych części tak nie było. Ktoś wie co to może być? Zużyty pasek?

lżejsze rolki do wario

jaki przebieg ?

Około 13tyś km.

to pasek na pewno jest już trochę starty, mój ma 16,7 tyś km i prędkość maksymalna spadła o 10 km/h, w porównaniu do nowego oraz przyspieszenie spadło, choć to też wina startych rolek.

W wolnej chwili zajrzę tam i powymieniam. Dam znać czy to coś dało. A warto dopłacać do paska kevlar?

No ale kolega pisze, że skuter jedzie mu szybciej - 83km/h, to raczej nie jest wina paska i rolek, tylko regulacji..
Może zamontuj twardsze sprężyny sprzęgła, inne rolki..

Ale rozpędza się jak żółw od 50km/h. Z górki to jest ogień.

Może wystarczy zmienić rolki wariatora (nie że są stare i zdarte, ale chodzi mi o rolki tuningowe).

Dziś znalazłem wolną chwilę i rozkręciłem wariator. Okazało się, że wszystkie rolki są starte :) Miałem 6g, więc zamówiłem 7g POLINI dla polepszenia v-max. Pasek jest jak nowy, dobrze trzyma, więc nie widze sensu wymiany. Przy okazji mi jedna śrubka pękła przy wkręcaniu kluczem pneumatycznym. Dam jeszcze znać czy wymiana rolek coś dała.

Witam. Mam problem, zamówiłem rolki 7g (ale dopiero zrealizują zamówienie 4 maja). Ale poczytałem na necie, że lepiej dać lżejsze rolki, niż cięższe wtedy ma większego kopa i szybciej jedzie. Dodam że mam Bet&Win 50 Sport (standardowo były rolki 6g). Już sam nie wiem jakie rolki wziąć. Poradźcie.

Pomoże ktoś?

Im lżejsze rolki tym lepsze przyspieszenie. Im cięższe rolki tym większy v-max.

na lżejszych rolkach dłużej będzie jechał na niższym przełożeniu co powinno skutkować lepszym przyspieszeniem, vmax się nie zwiększy jeśłi wario pracuje w całym zakresie, obawiałbym się że nawet spadnie jak przesadzisz.
najlepiej kup rolki testowe i próbuj.

Wymieniłem rolki oraz ślizgi. Poprawa jest znacząca, płynniejsze przyspieszenie i nie ma muła przy 50km/h. Ale przed wymianą rolek pojawił się kolejny problem. Otóż temperatura silnika jest poza skalą, gdy dotykam głowicy to parzy. Jeszcze nie znalazłem co może być winą, ale może ktoś miał podobny problem?