Jak w temacie kupiłem kymco bet&win 50 z pompą magnetyczną to jest link do tej pompy :http://www.autopartsway.com/PartDetails.cfm?W0133-1608728/BOS&a_aid=78baf74f&a_bid=6773b32f
nie wiem czy ta pompa powoduje to że cały czas muszę ładować akumulator,nadmieniam że ładowanie jest bo sprawdzałem.Jeżeli to może być wina pompy to prosił bym o przesłanie mi schematu połączenia węży do normalnej pompy wody kymco bet&win 50 2t lc 2005r.Dzięki z góry.Liczę na jakieś podpowiedzi.
nie jestem wróżką i nie wiem ile ci zostało z oryginalnej instalacji.
Myśle że masz wyjety wirnik i uszczelki z dekla po prawej stronie silnika - albo nawet nic nie masz wyjete tylko pompa jest odłaczona (dość głupie). Trzeba kupić zestaw naprawczy i podłączyc po staremu
Nie wiadomo jakie były powody tego że ktoś zmienił pompe - -oszczędził na regeneracji/naprawie oryginalnej czy była nie wystarczająca po przeróbkach
pierwszej strony co zapodałeś to niema a w motor-landzie nic nie widać . Kieruje pytanie do tych co takie kymco mają i mogą się wypowiedzieć w temacie lub przesłać fotki a nie odsyłają do stron które nie istnieją albo do kiepskich poglądowych zdjęć.Jak możesz pomóc w tej sprawie to pomóż a nie jakieś mądrości i linki do kit wie czego.narazie poczekam na tych co mają jakąś wiedze w tym temacie.
No i widzisz WOMBAT - dobrze chciałeś , serce na dłoni , skuterowy samarytanin itp. a tu w podziękowaniu - "Jak możesz pomóc w tej sprawie to pomóż a nie jakieś mądrości i linki do kit wie czego" Eechhhhhh życie !
tak, tez mi sie słabo robi na taką roszczeniową postawe i zero ataku z własnego intelektu.
W końcu skoro chłopak sie poświęcił i napisał posta na forum bełkocząc coś o pompie magnetycznej to zakichanym obowiązkiem pedałów na forum jest mu pomóc jak się da a w najgorszym razie przyjechać i zrobić.ON PRZECIEŻ NAPISAŁ. To przecież chyba wystarczy wkładu z jego strony w jego własnej sprawie.
Pif1, to /itd.../ na końcu mojego posta znaczyło że takich manuali jest w necie zatrzęsienie a te są akurat przykładowe - choć wg mnie akurat układ chłodzenia na nim widać. Proponuje popatrzeć dalej niż na pierwszą i drugą stronę tych manuali lub wpisac sobie w google
kymco bet&win 50 service manual
i klikać linki. Znajdziesz na 100% to czego szukasz bo ja właśnie sprawdziłem i jest. niestety, wymaga to może nawet aż 4 minut zaangażowania wiec nie wiem czy podołasz.
podpowiem, strony 11-0 do 11-12 manuala:
11. COOLING SYSTEM 11-0 BET & WIN 50 SERVICE INFORMATION------------------------------------------------ 11- 1 TROUBLESHOOTING----------------------------------------------------- 11- 1 RADIATOR ------------------------------------------------------------------ 11- 3 WATER PUMP -------------------------------------------------------------- 11- 5 THERMOSENSOR---------------------------------------------------------- 11-11 THERMOSTAT-------------------------------------------------------------- 11-12
A pierwszy link jest. Tylko jak zapewne nie widzisz (choć widzisz) nie zaznacza się cały najeżdżając myszką. Wiec trzeba go w całości zaznaczyć i wkleić pole Adres: przeglądarki. To też wymaga zaangażowania i rozumienia tego na co się patrzy.
Żeby nie było że same off-topy walę a nie pomagam :-) Mam propozycję rozwiązania tego problemu z nieszczęsną pompą : Pif1 - poszukaj w Łodzi autoryzowanego warsztatu f-my KYMCO , doprowadz tam czerwonego "beduina" i po prostu powiedz- "pan zrobi" Zero stresu , szukania i kombinowania . Pan zrobi i za parę dni będziesz się cieszył jazdą.
Widzę że na tym forum nie da rady się dogadać zadałem bardzo proste pytania i prośbę o fotki układu to zostaję ciągle odsyłany do instrukcji to nie o to chodzi że nie umiem sam wyszukać jak niektórzy powyżej twierdzą bo jako zdjęć układu w necie nie ma .W innym poście zapytałem o świece lub zamiennik bum instrukcja teraz pytam o schemat układu chłodzenia znów instrukcja.gdy miałem wcześniej gilere runner na forum gilery podesłali fotki grzecznie i normalnie się wypowiedzieli krok po kroku jak co zrobić i nikomu do głowy nie przyszło by z kogoś szydzić czy wyśmiewać instrukcje to można sobie ściągać i tak wszystkiego nie widać a tym bardziej nie usłyszysz przydatnych rad chyba że bardzo przydatna rada "WEŹ ZAPROWADŹ NA SERWIS" godna forum.Szczere podziękowania za super rady.Pozdrawiam Wombata i Padalca.
Jest tam cały układ chłodzenia pokazany krok po kroku, więc zupełnie jest niezrozumiałe, że kogoś, kto poświęcił swój czas, próbując Cię nieco uświadomić w tym temacie, bierzesz sobie na buta i ślesz mu faki przy tym. Nie masz szacunku dla innych i nawet nie masz szacunku dla samego siebie. :( Jak coś Ci ciągle rozładowywuje akumulator, to podłącz sobie szeregowo z akumulatorem (w stanie spoczynku) taki zwykły miliamperomierz i dość szybko ustalisz przyczynę... tajemniczego poboru mocy. Elektryczną pompę cieczy zawsze można podłączyć sobie *po stacyjce* i tym sposobem wypada już z kręgu podejrzanych złodziei mocy.
Edit: Mamy swoje humory tutaj (życie potrafi każdemu dokuczyć i to się może czasami przenosić we wpisach), ale tacy bardzo źli to nie jesteśmy. Działaj skutecznie i szerokości dla Ciebie. :D