Witam! Na wstępie chciałbym się przedstawić, nazywam się Paweł, mam 15 lat. Kartę motorowerową będę posiadać za parę miesięcy (wiem, że piszę za szybko ale nie mogę się powstrzymać :D). Otóż Chciałbym kupić DOBRY skuter do 3000zł NOWY/UŻYWANY. Popatrzyłem trochę na Allegro i dobrym skuterkiem wydał się Kymco Agility 4t, (2t podobno ma krótszą żywotność). Chciałbym się Was poradzić, czy NIE JEST TO CHIŃSKI SKUTER!!! Ma to dla mnie ogromne znaczenie, ponieważ miałem styczność z chinolem i podziękuje. Czytałem, że Kymco Agility jest Tajwański i jest to dobra firma, jednak nie można wierzyć na słowo :) Proszę Was o poradę, czy jako pierwszy skuter jest to dobry wybór. Jeżeli jest taka opcja, to prosiłbym Was o wypisanie dobrych, używanych, dwuosobowych skuterów, które można śmiało brać za 3000zł z przebiegiem do 10.000 tysięcy, najlepiej Yamaha, Peugeot, czy też Honda, a w szczególności Aprilia. Prosiłbym też o poradę, czy lepszy silnik jest 2suwowy, 2t, czy 4suwowy 4t. Pozdrawiam :)
Moim zdaniem 4T jest lepszy. Sam stoje przed dylematem, zakupie agillity 4t czy agillity city 4t. Wizualnie druga opcja do mnie bardziej przemawia.
Jeżeli to Ci pomoże w ogólnym stanie wizualnym, to dzisiaj pojechałem szukać kluczy od piwnicy :P Bo zgubiłem i zajechałem na cpn'a orlen, a tam piękny Kymco Agility 50. Na internecie jak patrzyłem na zdjecia, to przednie koło wydawało się być zbyt mocno wysunięte do przodu, a tam? Piękny skuter :) Pozdrawiam
Jeżeli moge ci pomóc to rób karte jak najszybciej bo od 18 stycznia 2013 będziesz robił egzaminy itp.
jestem posiadaczem Agility 4T i sobie chwalę ten skuter, wszystkie plastiki są idealnie spasowane i to fajny skuter.
Jedynie brak mi w nim z przodu jakiegos schowka.
Co do silnika 2T czy 4T to poczytaj w innym wątku różnice. Ja mam 4T bo mniej pali i sobie chwalę.
Ja ma 4T i jestem zadowolony. Skuter jak na razie bez awaryjny. od Lipca przejechane prawie 3000 km. Spalanie 2,3L na 100 :)
Co do wielkości mam 187 w zrostu i 104 kg więc jestem duży. V-max 68-70 km/h zdjęta blokada wariatora. Ja kierowałem się takim założeniem. O tych co piszą najmniej w dziale serwis trzeba brać :) Poszukaj ile znajdziesz wątków w Serwis o Kymco a ile np. o ROMECIE :)
Ja jestem zadowolony i już
Maniekx slyszałem o tym i właśnie tydź. temu zapisałem się na kartę, w tym tygodniu będą ogłoszone wyniki kto idzie do jakiej grupy. A co do mojego wzrostu, to mam 15 lat 1,82cm i ważę 67 kg. Powiedzcie mi jeszcze, po ilu km w Kymco Agility 4t można zdejmować blokady?
W tym, jak i w każdym innym skuterze blokady możesz zdejmować po dotarciu go, w instr. będziesz miał napisane, ile go docierać, jak jeździć, jaki olej itd. NIE TESTUJ JEGO MOŻLIWOŚCI, GDY NIE BĘDZIE DOTARTY, bo zniszczysz sobie skuter, możesz go po prostu zatrzeć.. Ja swojego chinola 4 lata temu docierałem 550km i było wszystko ok, teraz ma 4 lata z hakiem, 7.7tys przebiegu i jeździ, ale mniejsza o to, co do Twojej wagi i wzrostu, to ten skuter będzie dla Ciebie wystarczający, jesteś wysoki i nie za ciężki, także waga nie całych 70kg dla 4t to nie problem, jednak, jeżeli zależy Ci na dobrym przysp. nie co większym spalaniu ( niestety ) oraz większej dynamice jazdy, to weź 2t, na prawdę docenisz to, 4t to zupełnie inna bajka, jeździłem chinolem ponad 4 lata, teraz przesiadłem się na Aeroxa ( 22 km ) 2t i mimo tak ogromnej mocy, jeżeli miałbym się przesiąść na coś słabszego, to wolałbym skuter z silnikiem 2t 3.5km, niż 4t 4.5km ... Dlaczego? Przekonasz się sam, ten skuter po odblokowaniu, jeżeli będzie to 2t, to spokojnie 80 poleci. Także polecam Ci 2t, może i spalanie nie co większe, ale nie są to aż tak wielkie koszta, a jeżeli chodzi o jazdę, to jest bardziej przyjemna, pozdrawiam, napisz, co o tym sądzisz.
Bez urazy, ale Rox nie ma raczej 22 KM, no chyba że jest na cylindrze 70 ccm i po mocnym tuningu.
jak tyle to ma kros 150cc lub 180cc wiem bo kuzyn ma i 150kmh to spokojnie leci