Kymco Agility City 50 4t

Witam,

Kupiłem sobie ostatnio skuterek Kymco Agility City 4t i szukam jakiegoś dobrego magika w okolicach Warszawy, który by troszeczkę poprawił fabrykę. Skuter jest już odblokowany tj, tuleja + dysza.

Chciałem pierwotnie założyć cylinder airsal 80ccm ale w serwisie odradzili mi ta operacje i zaproponowali zestaw tuningowy za ponad 1500Pln, szczegoly poniżej:

1. Odprężony wał krobowy:
http://sklep.motor-land.com.pl/p-18884-wal-korbowy-gy6-4t-do-70cc/
2: Zestaw tuningowy 52 mm:
http://sklep.motor-land.com.pl/p-4594-cylinder-o-srednicy-52-mm-ncy/
3. Głowica tuningowa o powiększonej średnicy zaworów:
http://sklep.motor-land.com.pl/p-4591-glowica-o-powiekszonej-srednicy-zaworow-50-mm-ncy/
4. Wałek rozrządu o zmodyfikowanej charakterystyce krzywek:
http://sklep.motor-land.com.pl/p-4560-walek-rozrzadu-o-poprawionej-charakterystyce-krzywek-ncy/
5. Tuningowy moduł zapłonowy z regulacją:
http://sklep.motor-land.com.pl/p-5065-modul-zaplonowy-tunning-kymco-agility-50-4t--prad-staly-d-c-4-2-pin/
6. Sportowy układ wydechowy:
http://sklep.motor-land.com.pl/p-323-uklad-wydech--tecnigas-rieju-toreo-4t-next-r/

W tej chwili wolałbym nie wydawać tyle kasy i zastanawiam się czy można polepszyć trochę osiagi w inny sposób?

Jakies sugestie co i gdzie?

Pzdr

Agility city jest zablokowane nie tylko na wariatorze i dyszy w gaźniku, ale zdaje się potrzeba zmienić jeszcze moduł zapłonowy, aby silnik wkręcał się wyżej o jakieś 1500 obrotów. Może też trzeba wyjąć zwężkę w filtrze powietrza. Ponadto skuter może mieć ograniczoną prędkość w przekładni na kole.

Jeśli nie stać Cię na znaczne modyfikacje to załóż tylko cylinder 80 cm i odpowiednią do tego dyszę w gaźniku. Zastosuj standardową głowicę, zwróć jednak uwagę czy tłok będzie pasował do standardowej głowicy.
Zmień moduł zapłonowy na odblokowany, może być bez regulacji, byleby pasował do wtyczki.

Nie kupuj wału korbowego, jeżeli masz nowy skuter, fabryczny wał w kymco jest wysokiej jakości i przeżyje ten "wzmocniony" za 99 zł.

Nie kupuj cylindra o średnicy 52 mm, bo to już prawie 90 cm3 a to wymaga innego gaźnika, króćca, filtra i paru innych elementów.

Nie kupuj sportowego wałka rozrządu, efekt minimalny, natomiast koszta rosną.

Nie kupuj wydechu, ponieważ w przypadku 4t nie ma to znaczenia.

Dzieki za podpowiedź, co do samego cylindra, to chciałem właśnie wymienic tylko ta częśc na Airsal 80ccm, ale w serwisie powiedzieli mi, że może to wpłynąć negatywnie na rozruch skutera i na aku, w związku z większa kompresją itd. Krótmko mówiąc, nie będzie siły na rozruch elektroniczny (dodatkowo akumulator nie wydoli), a kopniak bedzie chodził bardzo ciężko.

Widzę, że jesteś z Warszawy, możesz polecic jakiś serwis, który zna się rzeczy?

Przy cylindrze 80 cm i standardowej głowicy może być większa kompresja i przez to rozrusznik nie będzie miał siły poruszyć tłokiem. Słyszałem o tym i czytałem na wielu stronach. Możesz kupić cylinder wraz dostosowaną do niego głowicą i wtedy unikniesz tego problemu.

Niestety nie polecę żadnego serwisu. Przy skuterze wszystko robię sam w swoim warsztacie.

Luk, a czy robisz tylko dla siebie ?
Jak coś daj mi znać na PW.

Głównie robię dla siebie, ale zdarza się, że czasem komuś pomogę.

Witam Serdecznie :-)! Poproszę o podpowiedź ile jeździ po zdjęciu blokady. To znaczy po zdjęciu blokady z wariatora i założeniu nowej dyszy. Mnie po tych dwóch zabiegach jeździ zaledwie 55 kmh przy czym po zdjęciu samej blokady z wariatora jeździł już 55 kmh czyli wymiana dyszy nic nie dała. Martwi mnie to bo wszyscy (włącznie z serwisem Kymco) mówią mi, że: "po zdjęciu tych dwóch blokad powinien jeździć spokojnie 65 kmh". Powinien a nie jeździ (sic!). Ktoś na tym forum już miał taki problem. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Jacek

@Jacek_4T
ja mam akurat Agility 50 4T (nie City, mniejsze koła - 12 lub 13 cali), który jest jeszcze fabrycznie zablokowany. Po wymianie filtra paliwa, zmianie świecy, przeczyszczeniu filtra powietrza i ogólnej konserwacji/przeczyszczeniu wtyków itp, śmiga 55 km/h.

polecam przeczyścić filtry + sprawdź ciśnienei w oponach

Witam , moja Agilitka (fabrycznie nowa ) po ściągnięciu blokady z wariatora i wymianie dyszy śmigała jakieś 2-3 tygodnie 50-55 km/h po tym czasie sama zaczęła rozwijać większe prędkości nawet do 70 , teraz to jest 65-67 i dalej nie poleci na wet z górki ...
Słyszałem że przecięcie modułu pozwoli zwiększyć prędkość o około 10kmów.

Co do modułu to nie trzeba żadnego nowego kupować ani przecinać, wystarczy że się normalnie odczepi 2 fioletowe kabelki (tak miałem w swoim Agility 50 RS)

Problem bo u mnie nie ma ani jednego fioletowego kabelka :)