Witam serdecznie wszystkich na Forum. Jestem nowy i prosze o wyrozumiałość. Moje pytanie dotyczy nowej wersji Agility city 125 r16+. Czy może ktoś z Was już jeździł tym skuterem, ma wyrobione zdanie na jego temat lub może już spotkał sie z fachowymi testami? Zastanawiam sie nad zakupem i jestem ciekaw Waszej opini o nim. Pozdrawiam.
Z racji marki możesz brać go w ciemno :)
Maksiu, ale nie strzelasz jeszcze focha na produkty Kymco?
*
China nie, Tajwan też już nie. Hmm?
*
Wiec witaj używana Japonio. Osiemnastki, będą pewnie mówiły ci... sponsorze. ;D
Cześć!
Mam Agility City 125 r16+ od początku lipca i do dziś przejechałem 2750 km. Jeździ mi się b.fajnie i bezawaryjnie. Zgodnie z oryginalną książką serwisową skuter ten powinien mieć przeglądy (poza "0" i 1-szum po 500 km) co 2000 km. Do 2000 spalał mi ok. 3,4-3,5 l/100. Ale po przeglądzie "2000" - w autoryzowanym zakładzie - spala więcej, ok. 3,7-3,8 l/100 (?! - nie wiem o co chodzi, jeżdżę tak samo). I tutaj, w związku ze spalaniem, pojawia się istotny minus tego pojazdu, czyli mała pojemność zbiornika paliwa: tylko 5 l. W praktyce co 120-130 km trzeba tankować. Jeśli ktoś, tak jak ja, jeździ do pracy codziennie po 50 km (w obie strony), to tankować musi co 2 dni. Poprzednio miałem skuter Agility City 50 4T. Przejechałem nim 7000 km, był bezawaryjny, ale trochę za wolny (po tuningu v max 65-70 km/h). Nową Agility City 125 r16+ jeżdżę 80-90 km/h, na zasadzie próby pojechał 100 km/h (nie z górki).
Tak więc, póki co, jedyny minus to częste tankowanie.
Pozdrawiam,
Jak po przeglądzie to możliwe iż była zbyt uboga mieszanka, więc serwisant wzbogacił mieszankę a to zwiększa paliwożerność. Teoretycznie pomijając styl jazdy świece irydowe pomogą przy serii zmniejszyć spalanie niestety jeszcze nie testowałem tych przechwałek producentów. Do 16+ pasuje chyba NR7HIX ale nie jestem pewien.