witam mam takie pytanie oco tam wg chodzi z tym kutym tłokiem czy można takie cos zrobić do sqtra jeśli tak to ile by takie cos mogło koszotwac i co by to dało?
O ile się nie myle Kute tloki sa poprostu wykute ze stopu a zwykle to sa odlewane i jest dzieki temu wieksza zywotnosc
Większa żywotność, są lżejsze i mają mniejsze tarcie bo niektóre jeszcze dodatkowo są czymś powlekane.
moim zdaniem nie opłaca się kupować takiego tłoka, chyba że dla lansu.
Podsumowanie:
kuty tłok wytrzyma większe ciśnienie i większe przeciążenia niż zwykły i może na nim być minimalnie większe komprecha.
niektore tez sa pokryte jak się nie myle teflonem czy czyms :)) Do wiekszego moto owszem ale to kibla się nie oplaca ;/
Do serii owszem się nie opłaca ale jak już dajemy jakiś dość mocniejszy wydech albo cylinder zmieniamy to jak najbardziej wrzuciłbym kutego np. Vertexa
Bo z tego co wiem to są one kute …
Edit:
Mała poprawka
Vertex nie jest kuty
Wossner (który już za niedługo wyląduje w mojej DT) jest kutym tłokiem, a w takiej samej cenie
RudY napisał:
Vertex nie jest kuty ;P
Wossner
Potwierdzam, Wossner wymiata :D
Danielson napisał:
Danielson
thx macie POMÓGŁ temat można zamknąćRudY