kupilem malossi multivar po co podkladka

kupiłem multivara do keeweya i wraz z rolkami sprezyna slizgami i wariem byla jedna czarna podkladka. czy to blokada ? czy moze trzeba ja umiejscowić między wariem a talerzem zeby się nie dotykaly ? oraz gdzie jest blokada w kiłeju na wariatorze ? między którymi elementami ? niech się wypowiedza posiadacze oryginałów prosto z chin

Ta czarna podkładka jest do regulacji jak wysoko maja wchodzić talerze. Jak masz seryjną 50 to włóż ją to będzie szybciej się zbierał a jak gdzieś 70 + to wywal. A seryjna blokada w seryjnym wario znajduję się między wariatorem a przeciw talerzem.

jestes z plonska ? :smiley: fajne foty z przemyslowej wrzucales … wiesz moze gdzie jest jakis ogarniety mechanik co zna się na skuterach z kluczem pneumatycznym zeby mi to zalozyl ?

Jak jesteś z Płońska to wbijaj na gg 1748390 :smiley:
P.S Znasz kolesia co samą ramą od chinola po przemysłowej jeździł ?
// Sorry za offtop

zaraz zaraz … jak ta podkładka wygląda jest szeroka czy wąska ? najlepiej żebyś dał foto …
bo nie raz do zestwu dają blokadę a nie raz do regulacji…

dokladnie ten pierscionek co leży jako ostatni element

do regulacji ;p

mam jeszcze jeden problem wymienilem wariator ( sprezyny dociskowej nie zmienialem) i gdy jadac z jaka kolwiek predkoscia zwalniam/hamuje/puszczam manete slysze świst z przekładni … co to za świszczenie ? moze to byc zwiazane z wałem ?

nie to jest normalne… u mnie też tak było… silnik po prostu inaczej pracuje na sportowym wariatorze… inny głos troszkę :wink:

Nie zakładając nowego tematu chcialem się zapytac do czego w Hebo NG jest ta czerwona podkładka taka jak na zdjeciu http://allegro.pl/item1177871672_wariator_hebo_ng_piaggio_gilera.html tez do regulacji ?

nie to jest akurat blokada… ta czerwona i ta druga gruba są to blokady a te 3 na kupie są do regulacji…