Siema.
Mam 2 pierścienie pierwszy cały czarny drugi czarny ze srebrnym rantem z zewnątrz.
Nie są w ogóle oznaczone czy podpisane.
Który pierścień ma być na górze a który niżej, oczywiście na samym spodzie są pierścienie olejowe to już złożone mam
nie wiem dokładnie ale cały raczej na samą górę a ten z rantem na dół,
ale to z tym rantem ci chodzi o to że jest taki jak normalny tyle że dookoła zamiast czarny jest srebrny? bo jak tak to on raczej na góre
Ten rant jest srebrny i jak by to inny stop metalu niż ten czarny.
EDIT: Znalazłem w necie poradnik i było w nim te foto
Myślicie że dobrze podają?
Górny pierścień zawsze jest chromowany dla poprawienia szczelności drugi jest żeliwny do szczelności i zgarniania oleju a te olejowe są tylko do zgarniania oleju.
teraz to już nie zawsze ten górny taki jest, takie gówna różne robią że nie wiadomo,
powinien być.
OLEJOWY - montujesz na dole.
Uszczelniająco-zgarniający - montujesz na środku; pierścień ma takie wzięcie na brzegu, które ma zgarniać nadmiar oleju do misy, montuj wzięciem do dołu.
Uszczelniający - montujesz na samej górze tłoka.
Dywersant napisał:
Uszczelniająco-zgarniający - montujesz na środku; pierścień ma takie wzięcie na brzegu, które ma zgarniać nadmiar oleju do misy, montuj wzięciem do dołu.
Uszczelniający - montujesz na samej górze tłoka. ;)
Tylko który to który, Wzięcie?
2 pierścienie są bardzo podobne tylko ten rant, na innym forum też mówili że ten z srebrnym rantem na samą góre.
Ten srebrny na góre.
Nie ma na nich żadnych oznaczeń?
No właśnie nie ma , ale większość mówi że właśnie srebrny na gore i tak zrobię.
Chyba skuter nie :573:
na pierścieniach w 4t są napisy i zawsze zakłada się pierścień oznaczeniem do góry . Tak dla jasności .
Nie ma oznaczeń, przecież pisałem :roll: