Kranik podciśnienia

No dzień dobry mam pytanie, otóz mam zepsuty kraniki podcisnienia w 2t i iglica w gazniku jest ustawiona na najmniejsze spalanie ale i tak i duzo ciagnie paliwa ale jak i ustawiam iglice w połowie to wogle nie dochodzi paliwo i co robic

to nie jest kranik podciśnienia tylko kranik podciśnieniowy (sterowany podciśnienem).

teraz weź bardzo głebki wdech i dokładnie opisz co oznacza “zepsuty kranik”, co z tym zrobiłeś.

W gaźniku nie ustawia sie “spalania” tylko dawke paliwa. Ma być odpowiednia do potrzeb danego silnika a nie że sobie “regulujesz spalanie”.

Wiec jedno to sprawa regulacji gaźnika a druga sprawa to jeżeli twój kranik podciśnieniowy puszcza ci paliwo nadprogramowo to może po prostu masz wyciek. To wszystko zależy JAKIE ci teraz to spalanie wychodzi. Czy po prostu dużo czy może abstrakcyjnie dużo.

Fajnie by było jakbyś napisał co to za sprzet, jaki stan, jaki przebieg, kto go naprawiał ostatnio…itd

To jest keeway flash 2t przebieg prawie 14 tys ja go tylko prawie wymieniłem mu mębrane i troszeczke mniej spalił a ppalil z 2 baki 5litrow na 80 -90 km niby nie mozliwe ale to naprawde a ten kranik podcisnieniowy jak wyjąłem troszke leciało paliwo i także rregulowalem gaznik i swieca miala kkolor kawy z mlekiem wymienilem kranik podcisnieniowy to paliwa nie ciągną

To jest keeway flash 2t przebieg prawie 14 tys wymieniłem mu mębrane i troszeczke mniej spalił a ppalil z 2 baki 5litrow na 80 -90 km niby nie mozliwe ale to naprawde a ten kranik podcisnieniowy jak wyjąłem troszke leciało paliwo i także rregulowalem gaznik i swieca miala kkolor kawy z mlekiem wymienilem kranik podcisnieniowy to paliwa nie ciągną