Witam mam mały problemik kontrolka oleju w moim keeway flash cały czas się świeci ,odłączałem przewód od zasilania (myślałem że się naprawi :))i guzik świeci mi cały czas, czy jest jeszcze jakiś inny sposób moze jeszcze zeby mi zgasła ta nieszczęsna kontrolka? chciałem wymienić ale czujnik jest chyba "wklejony" na stałe .Dzięki
jak to 2t to dolej olej po prostu. a jak 4t to nie wiem.
Nie spotkałem się jeszcze z kontrolką oleju w 4T. Jak 2T to mało oleju.
Tak to 2T. Autorowi oczywiście się pisać nie chciało jaki ma silnik a ja wróżką nie jestem i nie zgadnę. Dolać olej i to koniecznie bo zatrzesz silnik jak się skończy.
Bzdury wypisujecie, taki tępy nie jestem żeby jezdzić bez oleju,w poście napisałem że mam keewaya a wszystkie keeawye są 2T.Po prostu świeci mi cały czas kontrolka oleju jakby się zawiesiło cosik
to jak się zawiesiło to trzeba wyjąć czujnik i go naprawić. Jak nie chcesz wyjmować czujnika to pozostaje wyjęcie żarówki lub przecięcie przewodu.
Kapu, włoszczyzna w 4T ma kontrolkę oleju, ale nie każda ;) Wracając do tematu, musiałbyś wymienić czujnik.Kapuchon napisał:
Nie spotkałem się jeszcze z kontrolką oleju w 4T. Jak 2T to mało oleju.
Pietro napisał:
Kapuchon napisał:
Nie spotkałem się jeszcze z kontrolką oleju w 4T. Jak 2T to mało oleju.Kapu, włoszczyzna w 4T ma kontrolkę oleju, ale nie każda ;) Wracając do tematu, musiałbyś wymienić czujnik.
Coś na zasadzie komputera pokładowego ? Zapala się po przejechaniu danej ilości km i trzeba coś resetować że wymieniło się olej żeby zgasła ?
Nie...na zasadzie czujnika ciśnienia oleju. Jeżeli przegrzejesz silnik 4T, olej pod wpływem wysokiej temperatury rozrzedza się i w układzie smarowania spada ciśnienie grożące zatarciem silnika, co sygnalizuje czerwona kontrolka. Ale te drogie skutery z komputerkami, pewnie mają funkcje serwisowe, przypominające o wym.oleju.Kapuchon napisał:
Pietro napisał:
Kapuchon napisał:
Nie spotkałem się jeszcze z kontrolką oleju w 4T. Jak 2T to mało oleju.Kapu, włoszczyzna w 4T ma kontrolkę oleju, ale nie każda ;) Wracając do tematu, musiałbyś wymienić czujnik.
Coś na zasadzie komputera pokładowego ? Zapala się po przejechaniu danej ilości km i trzeba coś resetować że wymieniło się olej żeby zgasła ?
Pietro napisał:
Kapuchon napisał:
Pietro napisał:
Kapuchon napisał:
Nie spotkałem się jeszcze z kontrolką oleju w 4T. Jak 2T to mało oleju.Kapu, włoszczyzna w 4T ma kontrolkę oleju, ale nie każda ;) Wracając do tematu, musiałbyś wymienić czujnik.
Coś na zasadzie komputera pokładowego ? Zapala się po przejechaniu danej ilości km i trzeba coś resetować że wymieniło się olej żeby zgasła ?
Nie...na zasadzie czujnika ciśnienia oleju. Jeżeli przegrzejesz silnik 4T, olej pod wpływem wysokiej temperatury rozrzedza się i w układzie smarowania spada ciśnienie grożące zatarciem silnika, co sygnalizuje czerwona kontrolka. Ale te drogie skutery z komputerkami, pewnie mają funkcje serwisowe, przypominające o wym.oleju.
Raczej nie tylko drogie skuterki mają takie kontrolki, bo mój chińczyk (romet 737) ma taką kontrolkę, zaświeca się co 1000km.
A co do tematu to może jakiś kabelek się odpiął, odpowiedzialny za ON/OFF tej lampki.
od czujnika idą trzy przewody: zasilanie, masa i przewód do lampki. W lampce jest przewód z czujnika i masa.
Euro napisał:
Pietro napisał:
Kapuchon napisał:
Pietro napisał:
Kapuchon napisał:
Nie spotkałem się jeszcze z kontrolką oleju w 4T. Jak 2T to mało oleju.Kapu, włoszczyzna w 4T ma kontrolkę oleju, ale nie każda ;) Wracając do tematu, musiałbyś wymienić czujnik.
Coś na zasadzie komputera pokładowego ? Zapala się po przejechaniu danej ilości km i trzeba coś resetować że wymieniło się olej żeby zgasła ?
Nie...na zasadzie czujnika ciśnienia oleju. Jeżeli przegrzejesz silnik 4T, olej pod wpływem wysokiej temperatury rozrzedza się i w układzie smarowania spada ciśnienie grożące zatarciem silnika, co sygnalizuje czerwona kontrolka. Ale te drogie skutery z komputerkami, pewnie mają funkcje serwisowe, przypominające o wym.oleju.
Raczej nie tylko drogie skuterki mają takie kontrolki, bo mój chińczyk (romet 737) ma taką kontrolkę, zaświeca się co 1000km.
A co do tematu to może jakiś kabelek się odpiął, odpowiedzialny za ON/OFF tej lampki.
Kolego czytaj uważnie, miałem na myśli drogie skutery z silnikiem 4T i chodziło o komputer, a nie samą kontrolkę ciśnienia oleju której i tak większość skuterów 4T nie posiada.
Co za problem naprawić taki bzdet, albo upitolić kabelek?