Kinroad Xin-Tian - brał olej, nie może wejść na obroty , gaśnie po dodaniu gazu.

Witam wszystkich.

Posiadam choppera kinroada Xin-Tian (chińczyk) 110cc
Siedzi w nim jakiś chiński silnik, nie wiem dokladnie jaki , ponieważ już go z nim zakupiłem.

Mam z nim taki problem : gdy dam mu na luzie połowę gazu to gaśnie , a jeżeli tak strasznie pomalutku będę stopniowo dodawać, to dojdzie do okolo 5,5-6tyś obr. i dalej jak dam gaz, to też zgaśnie ;c
Na biedu sprawa wygląda jeszcze gorzej, gaśnie już przy 4tysś.

Wszystko się zaczęło, gdy jechalem z kumplem.. Jedziemy kolo 85 i zgas.. tak jak by mu ktoś poprostu zakręcił paliwo. Nie mogłem go odpalić, poczekałem z 15 min, po wielu próbach się udalo, ale był wyżej wymieniony problem, nie mógl wejść na obroty.. Ale jakoś bawiłem się kranikiem i machałem ciągle manetką i odziwo znów leciał v-maxem . Zorientowałem się, że zaczął kopcić.. to wiec sprawdziłem stan oleju bylo go bardzo malo, wiec kupilem na stacji nowy do 4t 10w40 i wlałem. Dojechaliśmy tak do domu, po drodze jakoś sobie radził, ale po dodaniu gazu gasł, musiałem tak machać manetką i non-stop bawić się kranikiem..

Podpowiadali mi , żebym wymienił uszczelke pod głowicą, że to może dla tego.. wiec tak zrobilem, wymienilem tą uszczelke, przy okazji obejrzałem pierścienie, tłok i cylinder.. pierscienie jak nowe, cylek bez żadnych rys, a na tłoku po jednej stronie widać taki brązowy kolor.
Do glowicy, w to wgłębienie co widać zawory nalałem trochę paliwa , zeby zobaczyć czy nie ucieka.. czy nie ma żadnych przecieków. I z całego tego wgłębienia zeszła polowa paliwa, a reszta zostala..

Dodam,że jeszcze zwariowały mi kierunki xd

Co może być tego przyczyną ? I przede wszystkim, jak mogę sobie z tym poradzić ?

Najzwyczajniej w świecie zmierz kompresję. Od tego bym zaczął.

Nie mam jej jak zmierzyć :C
Mogę tylko powiedzieć, że trzeba troszke mocniej kopnąć zeby to coś dało :)
Nie jak u mojego znajomego w Dt, kładiesz nowe a kopnik sam spada xd
Nic nie stracił na kompresji, jak był sprawny miał taką samą jak teraz.

Ale coś tak jakby uciekało powietrze gdzieś jak się kopie, tylko nie wiem gdzie.. (zmienilem uszczelki pod głowcią, cylindrem i pokrywą od strony sprzęgła ponieważ niedawno je wymieniałem)

jeżli to 4t, to zaczął bym od sprawdzenia luzów zaworowych. Zrzucasz pokrywkę i wsuwasz szczelinomierz pomiędzy popychacz zaworu a śrubkę i podkręcasz ją jeżeli luz jest zaduży, jeżeli nawet nie jest to to jak wyregulujesz to nie zaszkodzi :), po za tym można by obstawić wadliwy pływak jeżeli brakuje paliwa, bo tak się zachowuje. Możesz mieć ruwnież nieszczelność pomiędzy wlotem do karterów, krućcem lub gaźnikiem, sprawdź w niektórych chinolach jest uszczelka pomiędzy gaźnikiem a krućcem, na kawałku czegoś podobnego do karbitu jest oring, który pęka, lub jest źle ułożony podczas montażu, jak dostanie lewe powietrze moto wariuje i nie ma mocy,

jeżeli z odpaleniem nie ma problemu rozrząd powinien być dobrze ustawiony.