Kingway Yamasaki, wymiana cylindra na 72ccm

Czesc :mrgreen: mam problem niedawno zakupiłem cylinder 72ccm wraz z wszystkimi akcesoriami mam na mysli glowice. itd. Czytalem ze to nie jest takie proste ze latwo odkrecic cylinder ale potem problem z rozrzadem ;D :smiley: Dobra to z tamtego tematu tyle jeszcze eeee… :smiley: Mam pytania :smiley: :
- czy wal wytrzymuje wieksza pojemnosc?
- czy po wymianie walu trzeba swiece tzw. irdową?
- czy chlodnica do zamontowania daje cos lepszego tzn. czy usprawnia motorek :smiley:
- czy bede po wymianie cylka musial ustawiac zaplon ?
- i jaki jest gaźnik w tym silniku 138 fmb? bo widzialem 19 i 20 cosą
Dzieki za odpowiedzi :smiley: I spokojnych swiąt xDEee :mrgreen:

jak to masz chiński cylinder to bez problemu wytrzyma, wymień jedynie łożyska.

A z mocowaniem . sory z zakladaniem cylkaż? po co wymieniac nie ma sensu wymieniac wal prawie nowka :mrgreen: i :lol: na odpowiedzi czekakm pytan

No wału nie wymieniaj, tylko łożyska, bo jest mocniejszy cylinder to ci się mogą myble byble,

to jest 4T?? Wsadź cylek. Wał wytrzyma spokojnie łożyska też, świecy nie musisz wymieniać na irydową bo ona daje tylko lepsze palenie w mrozach;)

Nie będziesz musiał ostawiać nic poza zaworami, gaźnik przypuszczam że jest tam 19 ale co za problem zmierzyć??

Nie wiem o jaką chłodnice Ci chodzi skoro to 4T a one są AC

Wał korbowy wytrzyma na bank w Chinach na tych wałach fabrycznie śmigają cylki 80cc. Świecę jaką dasz taka będzie byle ciepłote dobrą miała
Gaźnik im większy tym lepszy tylko bez przesady.

Nie wiem po co ci chłodnica 4t jest AC
Jedyne co trzeba będzie ustawić to zawory ale to nie problem bo zawory stawia się na znaki na karterze, wałku rozrządu i magnecie

Chłodnia ma za zadanie chłodzić ciecz, która krąży w cylindrze. U Ciebie jet prawie na pewno silnik chłodzony powietrzem, więc chłodnicę wybij sobie z głowy.
Wał wytrzyma bo to 4T.
Z tą świecą to chodzi ci o zapłonową? Tzn, tą co siedzi w głowicy? Raczej będzie pasować stara, ale musisz sprawdźić jaka musi być długa.

No super, że już każdy się powtarza :stuck_out_tongue:

Przed DT miałem podobne za przeproszeniem gówno … też miałem chiński silnik 4T
I powiem Ci tyle … NIE OPŁACA SIÊ ! Nic przy nim nie rób tylko sprzedaj jak jest jeszcze taka możliwość …
Kup coś markowego (50ccm - Derbi Senda, Yamaha DT itd.) i wtedy możesz bawić się w tuning z jakimś efektem.
Bo tutaj będziesz tuningował i pakował kasę, a efekty będą znikome jeśli w ogóle będą :slight_smile:

Tyle ode mnie :slight_smile:

Jeszcze co do zapłonu: na 75% nie … Ale nie zapewniam …

nie ma potrzeby ustawiania zapłonu, na pewno

dzieki wszystkim temat idzie do zamknięcia :mrgreen:

Widzę, że posłuchałeś mojej rady bo tylko ja dostałem pomógł :stuck_out_tongue:
Źle na tym nie wyjdziesz …
Jakbyś poczytał inne tematy na tym forum o tym jak ktoś chciał chinola tuningować to wszyscy od razu pisali, że się nie opłaca i ma markowca kupować :slight_smile:
Ja miałem ten sam problem, że kupiłem china ale na szczęście szybko się zorientowałem, nie wpakowałem nic w niego kasy i udało mi się go sprzedać :slight_smile:

Pozdro, zamykam…