Kingway Koyot - dziwna sprawa z blokadami

Mam nietypową sytuację z blokadami w Koyocie.

Oto co zrobiłem / zmieniłem:

- zmieniony moduł na taki bez ograniczeń
- na wszelki wypadek rozłączony z kostki różowy przewód (czujnik prędkości, prawa strona skutera, idący wiązką w górę i do tyłu skutera)
- brak zwężki w filtrze powietrza
- wkręcona maksymalnie (czyli skrócona) w dekielek na gaźniku śruba ograniczająca gaźnik. (nie można jej wyjąć jak niektórzy sugerują, ponieważ gaźnik się zalewa i silnik gaśnie po przegazowaniu)
- dokręcenie i uszczelnienie połączenia rury wydechowej z kolektorem - miał przedmuch, przez co tracił moc.
- wstawiony nowy wariator (standardowy WM, z tego co wiem przy braku tuningu cylindra żaden sportowy drogi wariator nic nie zmieni) z rolkami 5,5g (próbowałem również z jedną wyjętą - tak jest w tej chwili)
- nowa świeca
- porządna regulacja gaźnika

Wyniki:
- silnik przestał się zadławiać na starcie (po regulacji)
- zysk mocy (po usunięciu przedmuchów na wydechu)
- nie gaśnie po przegazowaniu i puszczeniu manetki
- przyspieszenie minimalnie zwiększone (zapewne po wyjęciu rolki)
- vmax w porywach 52km/h na prostej

Pytanie - co mogę jeszcze zrobić (na razie nie chcę zmieniać cylindra), by go w pełni odblokować???

Osiągi praktycznie się nie zmieniły, a sam moduł chyba powinien dużo dać?

Wiem, że na seryjnym cylindrze może pójść jakieś 80km/h, a po odpowiednim dobraniu rolek w wario można osiągnąć całkiem dobre przyspieszenie.

Zmienić mu dyszę w gaźniku - jeśli tak, jaka wielkość?

Chcę mieć jakiś zapas vmax (takie 65 km/h całkowicie by wystarczyło), no i przyspieszenie lepsze, żeby mnie kierowcy samochodów nie zabili na lewoskrętach...

Proszę o opinie - może ktoś miał podobną sytuację, mi się pomysły powoli kończą...

Szkoda ze nikt nie odpisal bo mam IDENTYCZNĄ sytuacje :)

- po regulacji jest igielka nie gasnie itd ale zbiera sie minimalnie lepiej i jedzie tak jak piszesz
- zastanawialem sie gdzie jest modul i moze go wymienie bo juz nie mam pomyslu, ale zastanawiam sie czy wiaze sie to z ponowna regulacja zaworow, gaznika itd.???
- bo obroty to padaka straszna na nozce 9-10k, podczas jazdy 6 maks..
Ale tez czuje ze cos mu jest i ma zadatki na wiecej o te pare km/h :)

Powodzenia i daj znac jak cos wykombinujesz!! Napisz na priv nawet:)

Te skutery tak mają, nie wiem czemy, kumpel też ma problem z koyotem, wolno jedzie i tyle. Prawdopodobnie ma jakąś swoją część która go ogranicza i więcej nie pojedzie.

Sluchajcie a jak zmienie ten modul dla pewnosci na odblokowany bede musial regulowac gaznik, zawory itd?