Kingway Coliber - co z nim zrobić

Witam, mam Kingwaya Colibra
V-max na prostej - 50/55 - zależy jaki ma dzień
V-max z górki - 60/65 - ww

Tu mam pytanie co z nim zrobić żeby był szybszy i zrywniejszy
Przeczytałem już to całe forum, porobilem i albo nic nie daje, albo tego nie ma u mnie w skuterze.

A więc:

1. Piszę wykr?cię śrubę w gaźniku- takowej nie mam więc nie mam czego wykr?cię

2.Blokada na wariatorze - “to taki pier?cionek za pierwszym przeciwtalerze - należy go wyciągnąć” - mówił, ok po 2H prób cię?kiego odkr?cania, bo nie miałem blokady wariatora udało się !! No, coś że się udało jak nie ma żadnego pier?cionka - eh?? Co z tym zrobić?

3.Filtr paliwa - założyć większy, lepiej pojedzie. Nie ma sprawy kupiłem filtr taki jak moją piż??, V-max nie wzrasta, przyśpiecha również

4.Wydech - z wydechem się jeszcze nie bawilem więc nic na ten temat nie powiem, jedyne co, że chce kupić "sportowy"za 200 zł

5.Kabel CDI - o tym to już w ogóle mowa, ok rozbieram sqta, różowego kabla nie ma. Tu się nie spieram, bo nie wiem jak to wygląda w Colibrze, i tu prośba do was dordzy U?ytkownicy, czymożecie przedstawiż mi fotkę który to kabel jest tym CDI, w colibrze - za to bd dozgonnie wdziżczny

Ok lecimy dalej…

6.Filtr powietrza - nie robiłem bo nie mam dyszy

7.Tuleja dystansowa nad przepustnic? - nie wiem gdzie to jest i nie wiem ile daje - na ten temat prosiłbym o fotkę i opis.

Silnik jest czterosuwowy. Co z nim jeszcze zrobić, żeby jak najtaż?szym kosztem osięgnaż 80 km/h - więcej nie potrzebuje, 80 jest już bardzo dobre. Max ile mogę przeznaczyć to 150 zł - nie wilczaż do tego rury.
Ha, najdziwniejsza sprawę jest to że pisze "skuter bardzo oszczłdny pali 2l/100 km " Fajnie pisze, mój pali BAK/100 :confused: Co drugi dzień jestem na stacji paliw. Napiszecie wyregulować gaźnik, ok ale nie wiem jak, mówił, że się reguluje jak jest świeca bardzo brudna, ja mam czy?ciutk?, a iglice mam na samym dole/gorze nie wiem jak to się mowi, ale jest na 100% ustawiona tak że pali mało [conajmniej powinien, ale pali tyle samo]
Czy silnik jest już zatartył W seriwsię powiedzieli do 350 km max 35/h - zastosoważem się do ich rad, bodajże 3-4 ją złamałym jak się bardzo spieszyżem dałem mu 47 :smiley: Po 350 do ok 500 jeździłem do 50. Więc jakie prawdopodobie??stwo, że zatartył

Dobra, bo się bardzo rozpisałem, mam nadzieje, że mi pomożecie, bo jestem nowiutki. Man nadzieje, że z waszł pomocą pojedzie te 80 :stuck_out_tongue:
PS - ile daje ten Kabel CDI na prędkością
PS2. Są w nim wymienione rolki z 8g n 5,5g
PS3. Leje paliwo 98
PS4. Nie odsy?ajcie mnie do innych tematów.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Patryk.

Nie wiem jak w colibrze ale to ~80km/h z górki powinno padło jechać.

Mi się wydaje że to regulacja gaźnika jest potrzebna.

A jak był zatarł to był nie odpali mistrzu :S

coliber napisał:

Ha, najdziwniejsza sprawę jest to że pisze "skuter bardzo oszczłdny pali 2l/100 km " Fajnie pisze, mój pali BAK/100 :/ Co drugi dzień jestem na stacji paliw.


Co do spalania. Mam chiż?czyka[jeszcze] i pali około 3 litrów i bak starcza na nie całe 100km na stacji jestem co dziennie, to już wina baku

Sama regulacja gaźnika wg. mnie nie przypieszy go o 30 km/h żeby jechać 80km/h, co zrobić, gdzie szperaż, co kupić żeby był jakikolwiek efekt. No i co z tym kabelkiem CDI? Macie fotkę, alebo bardzo szczegośowy opis, ale lepiej fotka.

?cigażem się z Colibrem, (nie jest zrywny i ma słabe przyśpieszenie ) więc tak:
możliwe że tyle pali przez zwiększony filtr paliwa i przez to mieszanka nie jest taka jak powinna był. Jak jest za dużo paliwa to nie jest wcale lepiej bo może się dławiż. Radzł załóż sportowy wydech, i porzłdna regulacja i powinieneś zobaczyć ogromną różnicę.
Aha prawie zapomniałem masz wszystkie blokady ściągnięte ?

Jest przecież napisane co ściągnąć a co nie -_-

Nie pomagasz w ogóle…

Ch?opie nie oszukuj się to nie dwusuw.
To nie poleci 80. To, że inni mają tyle na liczniku jak jadł wcale nie oznacza, że są szybsi od ciebie. U ciebie po prosrtu nie przek?amuje licznik.
Na pewno da rade coś jeszcz z niego wycisn??, ale bardzo nie wiele. Może te 65-70 ci poleci na prostej ale potrzeba szpeca dobrego a nie takie chażupnictwo.

A jaki wydech polecacie do KINGWAYA? - Ja myślałemnad tym co oni proponują, ten z Kingwaya, bo niewiem czy inne bd pasować.
Powie mi ktoś może tym kablu CDI?

KruczeK, no pewnie to nie dwusuw żeby był taki szybki np moja Aprilka wyciąga mi 100 na prostej a z górki v-max 120
a co do COLIBERA to moja siostra ma takiego 2,5 miesiąca go ma i zrobiła 2000km i już zaczęły się problemy nie chciał odpalać gasą podczas jazdy i podobno była to kostka główna to ją wymienili pochodzić trochę i znowu moduł a teraz miała był wymieniana instalacja ale cudownie sam zaczął chodzić
Z nim jest tak, że jak ma dobry dzień to jedzie szybko wszystko fajnie.A jak zły to nawet nie odpala :-/ I zdjęcie blokad nic nie da mi się wydaje, że może pogorszył :wink:

Gmax widzę, że też masz bujn? fantazją.

mam taki sam sprzęt(tylko nazwa inna), tylko jeszcze nic nie zmieśniałem, a blokad w nim nie ma :-/ co robić :?:

No właśnie moi drodzy, CO ROBI??? ?!

No Właśnie Co Robiż?? Bo Ja Też Mam Colibra. Mi Tak Samo Leci Jak jemu ~coliber.

Hmmm… przepraszam za odpooywanie wątku, ale dziś stało się coś dziwnego. Jadąc po nową zarówke jechałem max 65, wracając spowrtoem już 75/7 km/h. Przy większej górce myśle, że zamknąć by licznik. Co może był spowodowane taką nagłą zmian∑? Na liczniku jest 1888,7 km. Ps. Licznik ten mi zaniża, na każdy przejechany kliometr należy dodać 350 m. Więc reasumując,ma już przejechane 2550 km. Mam nadzieje, że pojedzie już tak zawsze, a nie tylko dziś.

ahahahah wiesz co ci moze zanizac zawyza ci o 10 15 km/h wiem bo sam mialem vapora a jak chcesz go przypieszyc kup sportowy wairator i sprzeglo a wydechu mnie ruszaj bo ci nic to nie da kup wario polini speed control do 4 t i sportowe sprzeglo naraku albo rms jak będzie to wszystko jeśli chcesz zeby ci jechal te 80 licznikowe

Tak sobie czytam i czytam ten temat…naprawde duże zainteresownaie tym tematem…jak nigdy. Takie moje uwagi: większy filtr paliwa raczej nie zwiększy spalania, spalanie można “wyregulować” najwyżej na gaźniku, filtr mógł blokowac przepływ paliwa do komory…ale mało wazne Wydech nic ci nie da przecież to 4T, dziwie się że nikt Ci tego wczesniej nie mówił, zobacz tylko czy na kolanku nie masz blokady (zawirowywacz spalin) taka odstająca rurka. Wario niewiele zmieni na speedzie bardziej da przyśpieche jak chcesz wymiatać te 80 to kupuj najpierw większy cylinder najlepiej jakiś naraku 70 czy 80 ccm zakładasz takie coś bez problemu (zmiany gaźników itp) regulujesz gażniczek i wymiatasz… koszt koło 400zł (zalezy jaki cylinder wybierzesz ) wtedy możesz bawić się w wariatorki i sprzęgła :mrgreen: PS najpierw to sobie sprawdź pojemność baku :lol: a jeśli pali ci za dużo to poszukaj kogoś kto potrafi gażniczek wyregulowałi będzie git. Taki coliberek powinien pali 2,5-3l kolega ma takie “coś” i to pali naprawde niewiele (chyba jedyna zaleta)