Witam. Mam pare pytań do właścicieli Kymco New Dink 50. Otóż od jakiegoś czasu szukałem skutera. Chciałem aby był to w miare duży skuter, najlepiej 4T do ekonomicznej jazdy w dłuższe trasy. Budżet miał wynosić 4500zł, lecz z małym wsparciem rodziców :D na nowego ND będzie akurat starczało :lol: . I teraz te moje pytania:
1.Czy opłaca wydać 6900zł na ten skuter (jakość wykonania, awaryjność itp.)
2.Jakie są osiągi (4T + masa ponad 100kg) tego skuterka? Chodzi mi o przyśpieszenie np do 50km/h, oraz v-max ze wszelkimi blokadami i po wymianie tylko modułu na odblokowany? (Pytam, ponieważ nie wiem, czy przed zakupem uda mi sie namówić sprzedawcę na jazdę testową :D )
3.Jedyne co mi nie pasuje w tym skuterze jest to, że ND to niby "turystyczna" maszyna, ale brakuje w niej choćby małego schowka z przodu z gniazdkiem zapalniczki. Kombinowałem co by z tym zrobić i znalazłem takie gniazdko:
http://www.boxer-parts.eu/hermetyczne_gniazdo_zapalniczki_12v,59,4579.html
które niby może być zamontowane na "wierzchu". Do tego planował bym zakupić taką torbę jako uchwyt na GPS:
http://www.defender.net.pl/product-pol-5057-Uniwersalna-torba-na-GPS-Kappa-TK741.html
wydaje się, że jest po prostu stworzona do ND :lol:
I moje pytanie jest takie, czy jeżeli zamontuje takie gniazdko, to czy stracę gwarancję? Oraz czy posiada ktoś jakieś z wyżej wymienionych akcesoriów (Chodzi mi o montaż, głównie gniazdka, czy jest gdzie kable przepchać itp. czy dużo jest z tym roboty...)
4.I chciałbym jeszcze uzyskać od was ogólną opinię na temat tego sprzętu, jakie są wasze wrażenia, czy kupilibyście go jeszcze raz i czy go polecacie. Prosze o odpowiedź, ponieważ do "salonu" mam ok. 170km, i jeżeli tato mnie zawiezie, a nie kupie, to mój budżet z powrotem wraca do 4500zł :lol: ze względu na stracony czas i pieniądzie na paliwo :D
Z góry dzięki...