Czyli podkręcić niskie obroty? A i jeszcze taki problem z spalaniem jest: Na 233,1 km zatankowałem mu paliwo po sam korek Wczoraj wybrałem się na stacje jak miałem przebieg 331,6 km aby sprawdzić ile mi on pali na 100 km. Zatankowałem po sam korek i mi wyszło spalanie 3,26L/100km Fakt.. trochę go cisnąłem 65km/h i full manetka, ale czy to aż tyle powinno spalać?
Dokładnie, naprawdę kolego masz 10lat? Bo odczuwam, że masz pretensje bo Ci nie podałem artykułu jak regulować gaźnik.. Zastanów się czasem co piszesz człowieku. W google zajeło by Ci to mniej niż 2minuty i już byś wiedział co i jak.. Czasem mam wrażenie patrząc na twoje posty, że chcesz tylko forum zaśmiecać, a nie masz rzeczywiście problem.
Dokładnie, naprawdę kolego masz 10lat? Bo odczuwam, że masz pretensje bo Ci nie podałem artykułu jak regulować gaźnik.. Zastanów się czasem co piszesz człowieku. W google zajeło by Ci to mniej niż 2minuty i już byś wiedział co i jak.. Czasem mam wrażenie patrząc na twoje posty, że chcesz tylko forum zaśmiecać, a nie masz rzeczywiście problem.
To, że ty jesteś super szpenio w tym, to nie znaczy, że inni od razu wszystko wiedzą. Skuter mam od miesiąca i poznaje po woli budowę takiego sprzętu. Nie mam 10 lat tylko 16. Ty się znasz na gaźniku, wiesz gdzie regulację są itd., a ja nie. Jedynie wiem jak zwiększyć/zmniejszyć wolne obroty - jest taka złota śrubka ze sprężynką. Ja np. mam na pewno dużo większą wiedzę na temat C++, pawna, i programowania gier, skryptów do gier itd. Jak bym ci napisał: "Stwórz zmienną przez którą zostanie puszczona pętla powiększająca strlen, która będzie zwracała wartość do funkcji stocka SendClientMessageToAllDrag" - Ciekawe czy zrozumiałeś co napisałem. To tak właśnie jest z tym gaźnikiem.
Ale nie zrozumiałeś mnie. Zgadzam się z Tobą całkowicie, jeden umie to drugi to, ale mi chodzi o to, że napisałeś to tak jakbyś miał do mnie pretensje o to, że nie podałem Ci artukuły w którym znajdziesz jak regulować gaźnik.
Ale nie zrozumiałeś mnie. Zgadzam się z Tobą całkowicie, jeden umie to drugi to, ale mi chodzi o to, że napisałeś to tak jakbyś miał do mnie pretensje o to, że nie podałem Ci artukuły w którym znajdziesz jak regulować gaźnik. http://www.skuterowo.com/gaznik-jak-optymalnie-wyregulowac/ Tu masz ten artykuł, na prawdę nie chodziło mi o to, że się pytasz, bo od tego jest forum, sam mam często jakiś problem.
No, nie zrozumiałem cię. Dzięki za linka, ale wygląda na to że chyba problemy ustąpiły jak włożyłem z powrotem rurkę do filtra powietrza. Mogło to być przyczyną, że z filtra powietrza wyjąłem tą rurkę (blokadę), czy może okaże się, że za np. 5 godzin będę miał to co dzisiaj rano?
dodge napisał: Ale nie zrozumiałeś mnie. Zgadzam się z Tobą całkowicie, jeden umie to drugi to, ale mi chodzi o to, że napisałeś to tak jakbyś miał do mnie pretensje o to, że nie podałem Ci artukuły w którym znajdziesz jak regulować gaźnik. http://www.skuterowo.com/gaznik-jak-optymalnie-wyregulowac/ Tu masz ten artykuł, na prawdę nie chodziło mi o to, że się pytasz, bo od tego jest forum, sam mam często jakiś problem.
No, nie zrozumiałem cię. Dzięki za linka, ale wygląda na to że chyba problemy ustąpiły jak włożyłem z powrotem rurkę do filtra powietrza. Mogło to być przyczyną, że z filtra powietrza wyjąłem tą rurkę (blokadę), czy może okaże się, że za np. 5 godzin będę miał to co dzisiaj rano?
Tak, miałem o tym napisać w poprzedniej wypowiedzi, że może być coś z filtrem powietrza, ale nie sądziłem że kombinowałeś z rurką ;)
Z 2 tygodnie temu chciałem sobie zdjąć blokady i wyjąłem tą rurkę bo gdzieś znalazłem, że blokady to: rurka w filtrze powietrza oraz kabelek koło plastików.
Chyba jednak była to wina tej małej rurki. Znalazłem swój własny temat http://www.skuterowo.com/forums/topic/blokada-w-filtrze-powietrza i przeczytałem w nim wszystkie posty, no i doszedłem do wniosku, że to właśnie przez tą rurkę. Myślicie, że nic tam poważnego się nie zepsuło jak nie było tej rurki? Godzinę temu ją włożyłem z powrotem i na razie wydaje się być wszystko ok ;)
Bez rurki jechałem vMax 60, czasem 70. Teraz bez problemu zamknął mi licznik (80km/h) I już się nie dławi i jest git, a blokady to mam tylko wyjęty kabelek niebiesko-biały.
A słuchajcie, mam jeszcze takie pytanie. Przy przekładni na zewnątrz jest przykęcony na luzie taki wężyk, na którym jest złota sprężyna. Na końcu wężyka jest przykręcona złotą śrubka na takim wkręcie. Może wy wiecie od czego jest ten wężyk, pytam bo jest on na luzie przykręcony, i jestem po prostu ciekawy do czego to.
izdebski12 napisał: blokady to mam tylko wyjęty kabelek niebiesko-biały.
Gdzie jest ten kabelek? Tylko rozłączyłeś złączkę?
Z prawej strony skutera masz czarne plastiki. Przy czarnych plastikach na górze masz woreczek gumowy, przesuwasz woreczek gumowy i wyjmujesz złączki kabli. Jeden kabelek będzie w takiej czarnej skórzanej izolacji, który będzie wchodził w zgrzaną folię - tam będzie połączony a wychodzić będzie kabelkiem w kolorze niebiesko-żółtym. W tej izolacji skórzanej co wyżej wspomniałem znajduje się kabelek niebiesko-biały.
Wyjmujesz ten kabelek w czarnej izolacji skórzanej z tej folii zgrzanej - odłączasz go od tego niebiesko-żółtego. I tyle! Leci 80km/h - zamknąłem dzisiaj licznik. W razie przeglądu, serwisu itd. to podłączasz ten kabelek w czarnej izolacji z powrotem do tej folii i tyle. I leci ci 50. I nawet nikt się nie skapnie, że grzebałeś coś tam. Dzisiaj za godzinę dam wam film.