Witam!
Czy ktoś z forumowiczów orientuję się czy w tym motorowerze jest jakaś blokada obrotów na module? Jeżeli tak to zmiana zapłonu na sportowy zauważalnie poprawi jego osiągi?
Pozdrawiam
Witam!
Czy ktoś z forumowiczów orientuję się czy w tym motorowerze jest jakaś blokada obrotów na module? Jeżeli tak to zmiana zapłonu na sportowy zauważalnie poprawi jego osiągi?
Pozdrawiam
przejedź się z górki i jak będzie ci silnik blokował przy 45 to masz blokadę, albo postaw na nóżce i przygazuj jak mu po krótkiej chwili spadną obroty to znaczy że masz zablokowany
Wszystko zależy od rocznika a nawet miesiąca z którego pochodzi Twój motorower.
Jeżeli ma blokadę na module to po wymianie modułu odczujesz dużą różnicę ponieważ stara mapa zapłonu nie pozwalała się wkręcić na wyższe obroty silnikowi.
Postaw skuter na stopce centralnej i przy ciepłym silniku odkręć manetkę na max. jeśli silnik po chwili będzie przerywał ( nie chodzi max. rpm tylko o wyraźnie przerywający dźwięk ) to moduł jest zablokowany. Tylko zrób to na ciepłym silniku.