KEEWAY RY8 PROBLEM Z BLOKADAMI

Miesiąc temu zakupiłem mało używanego Keewaya RY8.
Jest to mój pierwszy skuter. Okazało się,że ma blokady do 55 km/h.
Lekko denerwowała mnie ta prędkość i dzisiaj postanowiłem pomajsterkować trochę przy skuterze i ściągnąć blokady,żeby rozwinął swoją prędkość. Okazało się,że w filtrze powietrza nie ma blokady,owego kolanka przy tłumiku również nie mam,blokadę ściągnąłem tylko z wariatora - zrywniejszy i lepsze przyśpieszenie,ale v-max niestety ten sam :(

Zaglądałem do gaźnika bo z tego co czytałem to tam są niby jeszcze blokady,lecz zbytnio nie wiedziałem gdzie tam mogła by być ta blokada bo na filmikach oglądałem tylko zdejmowanie w 4T.

Więc pytanie do Was gdzie mogłyby być jeszcze blokady w RY8. Koledzy doradzają żeby sobie w tłumiku 2 dziurki zrobić i wtedy niby polepszy się v-max,tylko wolałbym fachowej porady. No i moduł,nie wiem czy warto zakupić odblokowany czy też nie?

Pozdrawiam

sprawdziles jakie masz rolki ?

no muszę ci powiedzieć że masz duży problem!!ale 2 dziurki możesz zrobić bo to jest prawda !

siwyobch napisał:
Okazało się,że w filtrze powietrza nie ma blokady,owego kolanka przy tłumiku również nie mam,blokadę ściągnąłem tylko z wariatora - zrywniejszy i lepsze przyśpieszenie,ale v-max niestety ten sam

No i nie masz racji, wydech jest zablokowany, to jest podstawowa blokada w tym skuterze. W kolanku nic nie wypatrzysz, bo kolanko po prostu jest wąskie. Na tym polega jego blokada. Poza tym, zapewne masz w wydechu katalizator, który też sporo blokuje. Jedyna opcja, to wymienić kolanko na odblokowane.

Możliwe że również jest blokada na module zapłonowym.