Witam.
To tak na początku jeszcze w keewejowskim silniku siędziała Stage 6 Pro Replica(Nie polecam),sprzęgło bgm evo,Hebo ng. Miałem wtedy kilka przygód jak zablokowanie się dzwonu(łożyska naszły na wałek szprzęgłą). W końcu cylinder się zatarł a ja wkurzony pomyślałem że tuning keewejowskie silnika nie ma sensu.
W krótkim czasie zamówiłem silnik od Malaguti f12.
Chwile jeździłem na full seri.
Wtedy zaopatrzyłem się w yasuni z w nie najlepszym stanie ;> Foty poniżej. Jednak za 200 zł się opłacało. W wkrótce doszedł hebo ng i sprzęgło delta.
Skuterek wtedy jechał to swoje 90 z zadowalającym przyśpieszeniem.
Wtedy nadarzyła się okazja i kupiłem cylinder Polini Evo I 70 ac.
Chciałbym poinformować że drugiego takiego cylka prawdopodobnie nie ma w polsce a do kupienia jest tylko na SA.
AA teraz już prawie wszystkie części mam.
Od razu mówię że skuter raczej będzie przeznaczony na sloty i niedzielne wyjazdy.
Także został wykonany custom plastików.
W przedniej czaszy wlot(zostanie on prawdopodobnie powiększony)
oraz zadupek który jest kontrowersyjny jednym się może podobać a drugim nie.
Jednak mi się bardzo podoba i to jest chyba najważniejsze
Silnik złożony powinien być pod koniec stycznia
CELE :!:
-Moc którą chciałbym osiągnąć to co najmniej 20 km ale za więcej się nie obrażę ;>
-Najładniejszy i najmocniejszy keeway matrix w pl
SETUP :!:
:arrow: Polini Evolution I 70 ac
:arrow: Yasuni c21
:arrow: Gaźnik Stage 6 28
:arrow: Wał Polini Evo
:arrow: Wariator Polini Evo
:arrow: Przeciw talerz wariatora Polini Evo
:arrow: Pasek Polini Evo
:arrow: Wentylator Polini Evo
:arrow: Sprzęgło Delta
:arrow: Dzwon Malossi MHR
:arrow: Wentylator prądnicy STR8 Oversize Chrom
:arrow: Chwytak powietrza Revo Niebieski
:arrow: Zawory Malossi mhr
:arrow: Tłok od Hebo Manston
:arrow: SKF C4
Optyka :!:
:arrow: Wentylator prądnicy STR8 Oversize Chrom
:arrow: Chwytak powietrza Revo Niebieski
:arrow: Ucięta rama przy samym amortyzatorze
:arrow: Ucięty tylne plastiki
:arrow: Połączone boczki
:arrow: Nadkole własnej roboty
:arrow: Wygładzone nadkole
:arrow: Wlot w przedniej czaszy
:arrow: Wycięte wzorki Hebo w boczkach
:arrow: Siatki
:arrow: Bak w schowku
Plany mechaniczne :!:
:arrow: Jakiś zapłon. Selettraż
:arrow: Termometr Stage 6
Plany optyczne :!:
:arrow: badlook (biorę się za to w sobote)
:arrow: Powiększyć wlot w przedniej czaszy
:arrow: Kiera bmx
:arrow: Malowanie a oto kolory:
:arrow: Wzmocnienia ramy
Owiewki :!:
Tunel,kartery,kopka :!:
Felgi,dekiel,wloty,kiera bmx :!:
A tutaj foty większości części.
Cylek :!:
Przymiećrzanie baku :!:
Bak w schowku :!:
Stary Yasiek Z jak widać stan idealny :!:
Ta część ramy za amorem została ucięta :!:
Czacha jeszcze nie wyrównana :!:
Wariator :!:
Sprzęgło :!:
Dzwon :!:
Yasuni c21 :!:
Gaźnik :!:
Wentylator :!:
Kartery :!:
Nadkole zostało ono podwyższone żeby nie wystawało siedzenie :!:
Zawory :!:
Kartery z wałem,wariatorem,przeciw talerzem,wentylatorem sorka za jakość :!:
To tyle. Temat będzie na bieżąco aktualizowany. Nie będe dodawał nowych odpowiedzi tylko tutaj będe wszystko wrzucał żeby ktoś kto 1 raz wchodzi do tematu nie musiał patrzeć na wszystkie posty.
Pozdrawiam i liczę na miłe komentarze.
AC ?
Nie lepiej byłoby jednak to LC ? Generalny spokój o temperature no i lepsze ogólnie
Nadkole jak dla mnie na razie prezentuje się ujowo … zobaczymy jak będzie z kanapą się komponować
A ten Yasiek Z to yyy… hmm… jak ze złomu
P.S. Popraw 3 pierwsze fotki bo coś Ci się machnęło
P.S2. Na moje to lepiej jednak jak będziesz umieszczał odpowiedzi, a nie edycję pierwszego postu
Na te kolory będzie skuter pomalowany co na pierwszych trzech fotkach
AC bardzo dobrze sprawuje się na evo mówiło mi już to kilka osób które miało z takim czymś do czynienia(za granicą).
Aaaa o to chodzi
To zamiećń miejscami to:
" :arrow: Malowanie a oto kolory:
:arrow: Wzmocnienia ramy "
matrix projekt napisał:
AC bardzo dobrze sprawuje się na evo mówiło mi już to kilka osób które miało z takim czymś do czynienia(za granicą).
Nie wiem nie znam się - możliwe
Ale jakoś mało prawdopodobne
bak tak jak ja mam jak słodko i nadkole też widać hard core
plany są dobre, niech maszyna powstaje
no a LC by nie było takie złe
Nie no, nadkole jak w cafe racer’ze Ciekawy pomysł
ogólnie widzi mi się to , zajebiscie mnie ciekawi jaki będzie efekt z kanapą
Na razie kończę mechanikę a więc malowanie dopiero na wiosnę. Do złożenia brakuje mi 150 zł więc supcio ;>
A co do tego lc vs ac. Ac będzie się bardziej grzało jednak ten skut nie jest na długie wycieczki. Może wyścigi na 1/4 mili sloty i niedzielne wyjazdy.
Tutaj macie porównanie lc i ac polini evo
Jak widać później ac wyprzedza lc więc co o tym myślicie ;>?
http://www.youtube.com/watch?v=XdfWDAqQR0g
oraz
http://www.youtube.com/watch?v=rUnJOwNOCRQ
Kolega z innego forum powiedział mi że w holandi na prawie identycznym setupie jak ja mam (wydech,cylek,gaźnik itd.) koleś osiągnął 23,8 PS a więc nie będzie tak źle
A co do zadupka jak widać cały plastik został sporo skrócony jak i rama została ucięta przy amorze więc będzie gruba ;>
Teraz szukam subframe od roxa bo po drobnych modyfikacjach wejdzie do keewaya
Jak by ktoś miał na sprzedaż pisać gg:11123145
No będzie popierdalacz, tylko teraz pytanie po co ci subframe od roxaż Chyba ze chodzi ci o tjuningowe to co innego
AC i LC moim zdaniem nie ma różnicy , tylko kwestia regulacji , zauważ , że w wypadku zipków , róznica jest znikoma , i moze byc spowodowana waga drivera , wystarczy 3-4 kilo i juz jest różnica
AC I LC maja identyczną moc , tylko chłodzenie się różni , każdy gada że niby LC mocniejsze , ale tak naprawde nikt nigdy nie dał żadnego wiarygodnego dowodu i dlatego takie pierdolenie mnei troszkę denerwuje
Fajnie wygląda ten zadupek… No i będzie konkret moc ;). Powodzenia, obyś nie wymiękł, jak niektórzy przy robieniu jakiegoś projektu ;).
@SiWy Oczywiście że subframe tuningowe. Niestety do keewaya nie ma dlatego trzeba było coś wykombinować bo gaźnik musi iść nad koło oczywiście.
@wrona w 100% się z tobą zgadzam. Miałem okazje zobaczyć także cylinder Polini Evo lc i powiem tak że okno wydechowe jest większe o dziwo w ac.
@Courte wymięknąć na pewno nie wymięknę. po 1… mama za wielka ochotę przejechać się w końcu tym potworkiem a po 2.za dużo kasy w to włożyłem żeby teraz to tak rzucać a po 3.za dużo godzin straciłbym na robieniu z wszystkim
połoz kanapie nachwile na nim i pacnij foto bo strasznie mnei to ciekawi
Foto zrobię dziś około 22 bo muszę iść na spotkanie do bierzmowania a potem spadam pojeździć na desce.
Ale dokładnie foto tego nie pokaże bo tył będzie bardzo podniesiony
Yy nie rób takiej “wypiętej dupy” Bo to nie jest ładne, i jak tył jeszcze jest taki króciutki :-?
kurna ponad 23 ps to nie tak mało. tak jak adverion mówi, nie rób takiej dupy. ale nie powiem tun ciekawy, powodzenia
No nie mało nie mało
Jak tyle osiągnę to będzie 100% satysfakcji.
Dupa będzie wypięta i będzie to fajnie wyglądało.
Zaraz wam pokażę na czym się wzorowałem:
http://www.youtube.com/watch?v=5cW_rBS44Dw
3:03 na nim się wzorowałem ten niebiesko biało złoty ;>
Gusta, guściki
Są 2 opcje - albo to zjeiesz albo wyjdzie zajeiście
Gwarantuje że będzie zajebiście i grubo ;D
co do tych cylków to na pewno były ot te same?
a tak jak wrona już tam pisał że nie ma różnicy w mocy to ma racje, to zależy od strojenia i tego wszystkiego, tak jak się robi LC od miny to jest różnica bo tam okna są dużo większe.