Keeway Matrix Swap Minarelli Hor.!Polini Evolution I!CUSTOM

Witam.

To tak na początku jeszcze w keewejowskim silniku siędziała Stage 6 Pro Replica(Nie polecam),sprzęgło bgm evo,Hebo ng. Miałem wtedy kilka przygód jak zablokowanie się dzwonu(łożyska naszły na wałek szprzęgłą). W końcu cylinder się zatarł a ja wkurzony pomyślałem że tuning keewejowskie silnika nie ma sensu.
W krótkim czasie zamówiłem silnik od Malaguti f12.
Chwile jeździłem na full seri.
Wtedy zaopatrzyłem się w yasuni z w nie najlepszym stanie ;> Foty poniżej. Jednak za 200 zł się opłacało. W wkrótce doszedł hebo ng i sprzęgło delta.
Skuterek wtedy jechał to swoje 90 z zadowalającym przyśpieszeniem.
Wtedy nadarzyła się okazja i kupiłem cylinder Polini Evo I 70 ac.
Chciałbym poinformować że drugiego takiego cylka prawdopodobnie nie ma w polsce a do kupienia jest tylko na SA.
AA teraz już prawie wszystkie części mam.
Od razu mówię że skuter raczej będzie przeznaczony na sloty i niedzielne wyjazdy.

Także został wykonany custom plastików.
W przedniej czaszy wlot(zostanie on prawdopodobnie powiększony)
oraz zadupek który jest kontrowersyjny jednym się może podobać a drugim nie.
Jednak mi się bardzo podoba i to jest chyba najważniejsze :wink:

Silnik złożony powinien być pod koniec stycznia :wink:
CELE :!:
-Moc którą chciałbym osiągnąć to co najmniej 20 km ale za więcej się nie obrażę ;>
-Najładniejszy i najmocniejszy keeway matrix w pl
SETUP :!:

:arrow: Polini Evolution I 70 ac
:arrow: Yasuni c21
:arrow: Gaźnik Stage 6 28
:arrow: Wał Polini Evo
:arrow: Wariator Polini Evo
:arrow: Przeciw talerz wariatora Polini Evo
:arrow: Pasek Polini Evo
:arrow: Wentylator Polini Evo
:arrow: Sprzęgło Delta
:arrow: Dzwon Malossi MHR
:arrow: Wentylator prądnicy STR8 Oversize Chrom
:arrow: Chwytak powietrza Revo Niebieski
:arrow: Zawory Malossi mhr
:arrow: Tłok od Hebo Manston
:arrow: SKF C4

Optyka :!:

:arrow: Wentylator prądnicy STR8 Oversize Chrom
:arrow: Chwytak powietrza Revo Niebieski
:arrow: Ucięta rama przy samym amortyzatorze
:arrow: Ucięty tylne plastiki
:arrow: Połączone boczki
:arrow: Nadkole własnej roboty
:arrow: Wygładzone nadkole
:arrow: Wlot w przedniej czaszy
:arrow: Wycięte wzorki Hebo w boczkach
:arrow: Siatki
:arrow: Bak w schowku

Plany mechaniczne :!:

:arrow: Jakiś zapłon. Selettraż
:arrow: Termometr Stage 6

Plany optyczne :!:

:arrow: badlook (biorę się za to w sobote)
:arrow: Powiększyć wlot w przedniej czaszy
:arrow: Kiera bmx
:arrow: Malowanie a oto kolory:
:arrow: Wzmocnienia ramy
Owiewki :!:

Tunel,kartery,kopka :!:

Felgi,dekiel,wloty,kiera bmx :!:


A tutaj foty większości części.

Cylek :!:



Przymiećrzanie baku :!:

Bak w schowku :!:

Stary Yasiek Z jak widać stan idealny :!:

Ta część ramy za amorem została ucięta :!:

Czacha jeszcze nie wyrównana :!:

Wariator :!:

Sprzęgło :!:

Dzwon :!:

Yasuni c21 :!:

Gaźnik :!:

Wentylator :!:

Kartery :!:

Nadkole zostało ono podwyższone żeby nie wystawało siedzenie :!:



Zawory :!:

Kartery z wałem,wariatorem,przeciw talerzem,wentylatorem sorka za jakość :!:




To tyle. Temat będzie na bieżąco aktualizowany. Nie będe dodawał nowych odpowiedzi tylko tutaj będe wszystko wrzucał żeby ktoś kto 1 raz wchodzi do tematu nie musiał patrzeć na wszystkie posty.

Pozdrawiam i liczę na miłe komentarze. :slight_smile:

AC ?
Nie lepiej byłoby jednak to LC ? Generalny spokój o temperature no i lepsze ogólnie :slight_smile:
Nadkole jak dla mnie na razie prezentuje się ujowo … zobaczymy jak będzie z kanapą się komponować :slight_smile:
A ten Yasiek Z to yyy… hmm… jak ze złomu :smiley:

P.S. Popraw 3 pierwsze fotki bo coś Ci się machnęło :smiley:
P.S2. Na moje to lepiej jednak jak będziesz umieszczał odpowiedzi, a nie edycję pierwszego postu :wink:

Na te kolory będzie skuter pomalowany co na pierwszych trzech fotkach :wink:
AC bardzo dobrze sprawuje się na evo mówiło mi już to kilka osób które miało z takim czymś do czynienia(za granicą).

Aaaa o to chodzi :smiley:
To zamiećń miejscami to:
" :arrow: Malowanie a oto kolory:
:arrow: Wzmocnienia ramy "

matrix projekt napisał:

AC bardzo dobrze sprawuje się na evo mówiło mi już to kilka osób które miało z takim czymś do czynienia(za granicą).


Nie wiem nie znam się - możliwe :stuck_out_tongue:
Ale jakoś mało prawdopodobne :stuck_out_tongue:

bak tak jak ja mam jak słodko i nadkole też widać hard core
plany są dobre, niech maszyna powstaje
no a LC by nie było takie złe

Nie no, nadkole jak w cafe racer’ze :stuck_out_tongue: Ciekawy pomysł :wink:

ogólnie widzi mi się to , zajebiscie mnie ciekawi jaki będzie efekt z kanapą

Na razie kończę mechanikę a więc malowanie dopiero na wiosnę. Do złożenia brakuje mi 150 zł więc supcio ;>
A co do tego lc vs ac. Ac będzie się bardziej grzało jednak ten skut nie jest na długie wycieczki. Może wyścigi na 1/4 mili sloty i niedzielne wyjazdy.
Tutaj macie porównanie lc i ac polini evo :wink:
Jak widać później ac wyprzedza lc więc co o tym myślicie ;>?
http://www.youtube.com/watch?v=XdfWDAqQR0g
oraz
http://www.youtube.com/watch?v=rUnJOwNOCRQ

Kolega z innego forum powiedział mi że w holandi na prawie identycznym setupie jak ja mam (wydech,cylek,gaźnik itd.) koleś osiągnął 23,8 PS a więc nie będzie tak źle :wink:

A co do zadupka jak widać cały plastik został sporo skrócony jak i rama została ucięta przy amorze więc będzie gruba ;>

Teraz szukam subframe od roxa bo po drobnych modyfikacjach wejdzie do keewaya :wink:
Jak by ktoś miał na sprzedaż pisać gg:11123145

No będzie popierdalacz, tylko teraz pytanie po co ci subframe od roxaż Chyba ze chodzi ci o tjuningowe to co innego

AC i LC moim zdaniem nie ma różnicy , tylko kwestia regulacji , zauważ , że w wypadku zipków , róznica jest znikoma , i moze byc spowodowana waga drivera , wystarczy 3-4 kilo i juz jest różnica :smiley:

AC I LC maja identyczną moc , tylko chłodzenie się różni , każdy gada że niby LC mocniejsze , ale tak naprawde nikt nigdy nie dał żadnego wiarygodnego dowodu i dlatego takie pierdolenie mnei troszkę denerwuje

Fajnie wygląda ten zadupek… No i będzie konkret moc ;). Powodzenia, obyś nie wymiękł, jak niektórzy przy robieniu jakiegoś projektu ;).

@SiWy Oczywiście że subframe tuningowe. Niestety do keewaya nie ma dlatego trzeba było coś wykombinować bo gaźnik musi iść nad koło oczywiście.

@wrona w 100% się z tobą zgadzam. Miałem okazje zobaczyć także cylinder Polini Evo lc i powiem tak że okno wydechowe jest większe o dziwo w ac.

@Courte wymięknąć na pewno nie wymięknę. po 1… mama za wielka ochotę przejechać się w końcu tym potworkiem a po 2.za dużo kasy w to włożyłem żeby teraz to tak rzucać a po 3.za dużo godzin straciłbym na robieniu z wszystkim

połoz kanapie nachwile na nim i pacnij foto bo strasznie mnei to ciekawi :smiley:

Foto zrobię dziś około 22 bo muszę iść na spotkanie do bierzmowania a potem spadam pojeździć na desce.
Ale dokładnie foto tego nie pokaże bo tył będzie bardzo podniesiony :wink:

Yy nie rób takiej “wypiętej dupy” Bo to nie jest ładne, i jak tył jeszcze jest taki króciutki :-?

kurna ponad 23 ps to nie tak mało. tak jak adverion mówi, nie rób takiej dupy. ale nie powiem tun ciekawy, powodzenia :wink:

No nie mało nie mało :wink:
Jak tyle osiągnę to będzie 100% satysfakcji.
Dupa będzie wypięta i będzie to fajnie wyglądało.
Zaraz wam pokażę na czym się wzorowałem:
http://www.youtube.com/watch?v=5cW_rBS44Dw
3:03 na nim się wzorowałem ten niebiesko biało złoty ;>

Gusta, guściki :slight_smile:
Są 2 opcje - albo to zjeiesz albo wyjdzie zajeiście :smiley:

Gwarantuje że będzie zajebiście i grubo ;D

co do tych cylków to na pewno były ot te same?
a tak jak wrona już tam pisał że nie ma różnicy w mocy to ma racje, to zależy od strojenia i tego wszystkiego, tak jak się robi LC od miny to jest różnica bo tam okna są dużo większe.