KEEWAY MATRIX ( spadł wariator) - JAK POWINNA BYC KOMPRESJA

Siemanko Panowie posiadam moją pocieche Keewaya Matrixa 06 z tunem*
-Tecnigas Next R
-Hebo ng
-Polini air speed
Dziś włanie załozyłem przeciwtalerz i hebo ng bo dostałem rolki niby wszyskto okej wskazówka się prawie opiera az tu po przejechaniu pewnej odległoscii słysze jakieś buczenie wiec zjechałem patrze a tam kopka na dole (tak jakby ją ktoś wcisną) a wiec rozbieram i moim oczom ukazuje się widok sporo odkreconej śruby od wariatora, ściagnołem wszystko ( wszystko tak gorące ze się nie dało dotknąc), skreciłeem aaa tu widzę ze motorek stracił sporo na vmaxie.

moje pytanie :
-dlaczego stracił na mocy i dlaczego to wszystko się tak grzeje ?

Grzło się pewnie od tarcia a spadło na v-max bo mogł się w jakis sposób wario uszkodzić, pokrzywić czy coś…

v-max nie mógł spaść pod warunkiem że się nic nie stało… i że była regulacja :wink: bo jeśli spadł a regulacja było to coś uległo zniszczeniu,skrzywieniu czy coś z tym związane weź odkręć zobacz czy wszystko proste zakręć daj mu na stopkach gazu i zobacz czy równo chodzi … A grzanie się to nic dziwnego… to oczywiste że po tuningu będzie się bardziej grzało niż przed… u mnie to się tak grzeje po przejechaniu ok.10km że pokrywy się nie da dotknąć bo taka gorąca
A więc sprawdź co i jak i nam napisz możesz też zdjęcia zrobić jeśli coś się wykrzywiło… czy coś z tym podobne wtedy będzie nam łatwiej coś ci doradzić :roll:

A więc tak- mi się to stało 20 km od domu ale ze robiłem przy nim to miałem wszystkie klucze ze soba i złozyłem i przyjechałem. W domu to jeszcze raz rozebrałem i sprawdźilem wszystko dokładnie czy jest całe - jest całe. Chyba tylko dlatego ze zjechałem na pobocze i zobaczyłem co jest( wario i wszystko siędziało jeszcze na wale wiec nic nie spadło. Zobacze jeszzcze dzis podjade to qpla bo ma serwis i gaźnik na komputerze sobie ustawie

[ Dodano: 28-03-2009, 11:09 ]
Chłopaki chyba kres nadszedł mojego cylka- cos mi się tak zdaje i tu pytanie lepiej na szlif czy nowy cylel

Ja bym kupił nowy 70ccm :stuck_out_tongue: ale jeśli nie chcesz to szlif zrób :slight_smile: ja tam tylko czekam żeby mi się zatarł bo inaczej to mi starzy nie pozwolą założyć 70ccm :lol:

no wiesz mi raczej tez ale ja chce zrobić mineralke do swojego i chce troszku pojeździc jeszcze, no ale ile taki szlif moze kosztówac

nie mam pojęcia ale na pewno mniej niż nowy cylek…

A orjetujecie się moze jaka jest średnica orginalnego tłoka w Keewau?
I czy silnik bo szlifie będzie miał dalej tyle mocy co wczesniej ?

[ Dodano: 29-03-2009, 10:19 ]
aaa i mała ciekawsostka jak wczesniej na seri wariu wskazówka dochodziła do tego napisu mph tak teraz tez na seri wariu nie dojdzie nawet do 80 ;/

40mm jak dobrze pamiętam :slight_smile:

Po szlifie silnik będzie miał minimalnie więcej mocy wręcz nie odczuwalnie :slight_smile:

yhy no to raczej idzie na szlif a myslicie za kazdy tokarz mi to wykona ? i ile za taka usługe sobie zaśpiewa

[ Dodano: 29-03-2009, 15:18 ]
http://moto.allegro.pl/item586795382_tlok_d_40_25_kingway_motobi_zipp_inne_2t.html
czy ten tłok będzie dobry bo niemogę nic innego znaleź

Szlif u mnie w mieście kosztuje 35zł, z tym tokarzem to lepiej nie ryzykować. Oddaj cyl do zakładu gdzie się tym fachowo zajmują i możesz poprosić o dobranie dobrego tłoka i zrobią ci wszystko na cacy :stuck_out_tongue:

Witam jak powinna byc kompresja na seryjnym cylku dodam ze mam 7
I niewiem czy tyle wystarcza :slight_smile:

http://moto.allegro.pl/item586795382_tlok_d_40_25_kingway_motobi_zipp_inne_2t.html czy ten tłok będzie okej ? innych na allegro niema za wyjatkiem tych po 20zł