Keeway Matrix - pomoc w regulacji gaźnika.

Witam.
Mam problem z moim skuterkiem, a mianowicie podejrzewam gaźnik, mimo iż nie znam się zbytnio na mechanice, śledząc inne fora znalazłem, że może to być wina gaźnika. Jednak nie znalazłem tam jak regulować gaźnik, dlatego wolałbym, żeby ktoś krok po kroku napisał, co mam zrobić, bo najbliższy mechanik z mojego rejonu, ma wolne terminy dopiero za tydzień, a chętnie bym się nauczył ;]

Problem polega na tym, że skuter strasznie dużo pali. Tankując go do pełna (4,8L) zrobię około +/- 100km.
Wczoraj dla przykładu zatankowałem za 12zł - 2L benzyny i po dwóch dniach jazdy do pracy, tam i z powrotem 22km , w sumie z dwóch dni ~45km mam pusto w baku. Ponieważ jeżdżę nim do pracy, zużycie paliwa jest dla mnie bardzo ważne.
Udało mi się tylko wyregulować obroty, żeby nie gasnął na postoju, bo wcześniej miałem z tym problem, ale teraz gdy odpalam go zimnego ( pali za 1 razem) strasznie dymi i z 2000 obrotów samo zwiększa się do 4000 obrotów i po 30 sekundach znowu spada, czasem nawet do 1100. Nie wiem czy to wina ssania, ale wcześniej tak nie było. Co tam jeszcze... skuterek startuje z 3500 obrotów, ma całkiem dobre przyśpieszenie, tylko zanim nie zmieni się bieg strasznie hałasuje wydając dżwięk \\\"popkornu\\\" potem już jest płynnie i cicho, aż do maksymalnych obrotów :P

Proszę o pomoc w regulacji i z góry dziękuję za odpowiedzi

http://www.skuterowo.com/jak-wyregulowac-gaznik/

http://www.skuterowo.com/gaznik-jak-optymalnie-wyregulowac/

http://www.skuterowo.com/foto-tutorial-czyszenie-regulacja-i-wymiana-dyszy-gaznika/

Ten ostatni link chyba najlepszy. Nie rozumiem tylko jak regulować tę iglicę bez rozkręcania
Idę się bawić, mam tylko nadzieję, że go jeszcze uruchomię :P

Większość gaźników ma na górze dekielek trzymający się na 2 śrubkach. Po ich rozkręceniu ujrzysz membranę a jej wnętrzu iglicę.