keeway matrix 50 tuning..

no to tak, mam keeway matrix'a 50 seria
teraz szybko na sezon zamierzałem zrobić mały tuning.
jednak jest to chińczyk i słysze wiele opini na temat tuningu pomiędzy częsciami firmowymi, a chińskimi.
to tak jeżeli przykładowo kupił bym Cylinder, tłok, pierścienie i reszte. firmy malossi lub hebo, stage 6 itp. czy zwiększyło by to znacznie osiągi mojego skuta czy to wyrzucanie pieniędzy na chińczyka co i tak osiągów nie zwiększy i lepiej kupić chińskie częsci za 150zł 80cc i pójdzie tak samo.? zależy mi żeby szedł tak z 80km/h na prostej.

PS. waszym zdaniem jakie części lepiej było by wsadzić.? ( gaźnik, wydech też chce kupić ale czy firmowe sie opłaca do chinola.? )

Jeśli dasz odblokować uczciwemu mechanikowi to bez tuningu może Ci pójść 75 , ja tak miałem bez koszmarnej kasy .

matrix po zdjęciu blokad tak jak kolega powyżej powiedział może nie pójdzie magicznych 80 km/h ale z 70 będziesz miał na liczniku :D
Pamiętaj że tuning to przy okazji zazwyczaj większe spalanie a Matrix tak i tak dużo pali na serii.

robiłem chłopaczkowi na wakacje matrixa sam kupił taki setup:
http://allegro.pl/cylinder-keeway-focus-matrix-cpi-power-force-70cm-i4527264690.html
http://allegro.pl/keeway-matrix-fact-focus-dellorto-gaznik-kpl-2t-i4496811522.html
http://allegro.pl/sportowy-wydech-tecnigas-q-tre-trek-aerox-malaguti-i4519624669.html
http://allegro.pl/wariator-malossi-multivar-keeway-cpi-16mm-i4475626065.html
http://allegro.pl/tuning-sportowy-dzwon-sprzeglo-minarelli-yamaha-i4530645520.html
wiem że jak dotarł (800km w miesiąc) leciało to 90 na luzie ale hajcuje mu 5,5-6l