Keeway Hurricane - kierukowskazy.

hej witam posiadam keeway hurricane z 2008 roku byla ostatnio wymieniana swieca oraz akumulator(stary nie dzialal a problem byl ten sam) wiec gdy skuterek troche pochodzi to wlaczaja sie kierunkowskazy nie migaja tylko swieca sie caly czas.
nawet jak stal w garazu z nowym aku wstaje rano ide go odpalic a tu aku rozladowany po naladowaniu nawet przy nie zakreconym kluczyku czyli na wylaczonym zaplonie dalej sie palily prosze o pomoc
chcialbym jeszcze dodac ze jak sie te kierunki swieca to sie skutera zgasic nie da musze wyciagnac fajke

duży pobór prądu na postoju i/lub zwarcie w stacyjce lub przekaźniku kierunkowskazów.
Musisz zobaczyć czy masz prawidłowe ładowanie i gdzie jest prąd mimo że kluczyk jest wyciągnięty. Alarm też może swoje dokładać (może być popsuty).

co do alarmu odpielem go od takiej duzej kostki odpalilem skuter i potem nie dalo sie go zgasic po podlaczeniu kostki zgasl pomoze ktos z zdematowaniem go w calosci?

alarm (zwłaszcza ten z odpalaniem na pilota) wymaga przeróbki/przejściówki w instalacji - właśnie chodzi o ten sygnał "gaszenia" silnika.
Samo odpięcie modułu alarmu nie przywraca instalacji do poprzedniego stanu.
Normalnie zgaszenie nie odbywa sie przez odcięcie prądu od modułu tylko przez podanie masy na odpowiedni pin modułu. Normalnie robi sie to w stacyjce kiedy przekręcasz kluczyk do pozycji w jakiej go możesz wyjąć. Przy instalacji alarmu jest przerobione.
U mnie jest tak że jeżeli odpale z pilota i bez kluczyka to kluczykiem sobie moge kręcić ile chce lub nawet go wyjąć ale zgasić mogę tylko pilotem.
Natomiast jeżeli rozbroję alarm, wsadzę kluczyk, włącze zapłon kluczykiem i odpale silnik (kopniakiem lub rozrusznikiem) to przekręcając kluczyk do wyjęcia zagaszę go.
Ale i tak informacja ze stacyjki trafia nie do modułu zapłonowego tylko do centralki alarmu - i to centralka decyduje czy gasić czy nie.

Niektóre skuter mają przejściówke do alarmu i po odpięciu alarmu trzeba wpiąć przejściówke. W innych instalacje trzeba ciąć. Musisz sobie ściągnąć schemat od swojego skutera i porównać ze stanem faktycznym. Ew. zobacz jaki to alarm i jak sie go montuje. Demontaż wtedy w odwrotnej kolejności.

jesli odpinasz zalarm musisz nastepnie założyć zworke na kostce