Witam , rok temu zakupiłem skuter marki keeway fact city . Przejechałem im 3 tyś km i pora na zdejmowanie blokad, tylko najgorzej nie wiem gdzie ten skuter ma blokady . I tu mam pytanie do was czy wiecie gdzie mogą znajdować sie blokady . Skuter posiada przedziwny wydech ,czy to jest blokada ? Mój skuter wygląda tak :
http://zapodaj.net/096ee5eb5a665.jpg.html
http://zapodaj.net/80144939e494d.jpg.html
Pozdro.
Witaj Damian.
Pierwsza blokada w skuterach wypuszczanych na polski rynek to blokada wariatora mały pierścień znajdujący się za paskiem po prostu go demontujesz.
Blokada na kolanku wydechu tzw ślepa kiszka odcinasz ją i zaspawasz po niej dziurkę.
Druga na łączeniu kolanka z wydechem.
z kolanka wystaje rurka o mniejszym przekroju wchodzi ona w wydech odkręcasz kolanko i ucinasz ją przy samym końcu kolanka na łączeniu z wydechem
W skuterach Keeway-a nie są montowane blokady na module
Trzecia blokada to dysza paliwowa w gaźniku zastępujesz ją dyszą o większym przekroju komór paliwowych.
To wszystkie blokady.
Aby ulepszyc osiągi skutera montuje się np rolki wariatora o mniejszej gramaturze, miększe lub twardsze sprężynki sprzęgła.
Polecam stronę www."mieloch".pl
Potrzebuje znajomemu ściągnąć blokady w Keeway F-act. Teraz pytanie do Was:
Jakie rolki zamontować (domyślnie są 15x12 - 5,8 gram) chodzi tutaj o wagę. W innych tematach piszą od 4,5 do 5,3 ale potrzebowałbym informacji o sprawdzonej wadze przy seryjnych wydechu.
Jaką dyszę w gaźniku (domyślnie 50 mm - nie wiem jaki keeway ma rozmiar 6mm czy 5mm? i jaki ma gaźnik)
blokadę na wydechu i pierścień wariatora to nie problem.
Dawno się nie udzielałem w sprawach skuterków i myślę, że ktoś pomoże kto jest na bieżąco
Mile widziany link do sklepu, żeby zamówić i założyć znajomemu. Nie mam dostępu do skuterka aby posprawdzać co tam ma.
Pozdrawiam,