Kawasaki GPZ 500

jOŁ▲ :stuck_out_tongue:

Ostatnimi czasy zdałem kategory A :d i kupiłem kawasaki gpz 500 za 3600zł :P.
Moto bardzo wygodne , mruczy jak zły pies, a mocy wgl nie brakuje.

Z tunu to:

-Zębatka 49zębów
-Filtry stożkowe

Spalanie 5-6l
V-max na zębatce 49 to 180km/h

A na seryjnej 41 to 210.

Foto:


Który rocznik? Nieźle się prezentuje :slight_smile:

97r:P właśnie się dowiedziałem o Szymku :frowning: ja juz w ten sezon pochowałem do piachu dwóch kolegów :frowning:

A ty kupiłeś już zarejestrowanego w PL? Musiałeś coś przy nim robić?

Zarejestrowany opłacony, zero wkładu:P Tylko w zimie oleje się pozmienia, czyszczenie i synchro gaźnika, zawory, w zasadzie dobry serwis żeby wszystko cykało. No i mniejsza zębatka :stuck_out_tongue:

no trzeba przyznać że ładne:)

rafal93, ty weź powiedz, gdzie można takie cudeńko za taką kasę kupić? :smiley:

Napewno nie w małopolskim bo ceny są conajmniej o 1-5tys większe niz gdzie indziej.
Ja kupiłem w olkuszu :stuck_out_tongue:

Olkusz, olkusz… gdzie to jestą :stuck_out_tongue:


To jeszcze blisko :slight_smile:

Piękny, jak na 97. Ta lampa mnie tylko drażni ale to chyba daje charakter maszynie z tego roku :slight_smile:

Nagraj jak mrrruczy :stuck_out_tongue:

fajny sprzęcik do zapierdalania i za to kabze to juz w ogóle

A mi tam się podoba z ta lampą. Fajny klasyczny sprzęt :slight_smile:

Ładny ładny … wygląda na zadbanego :slight_smile:

Teraz tak spojrzałem na GPZ’ty i stwierdzam, że to fajne i niedrogie maszyny, ale sam bym chyba czegoś takiego nie kupił(ze względów na pozycję za kiermaną).

Ja własnie kupiłem bo jestem wyoski i na 600rr wyglądam jak na kozie :stuck_out_tongue:

za takie pieniądze to bardzo przyjemny motocykl.

bo to nie jest typowy sport. Siedzi się na nim wygodnie, części są tanie i łatwo dostepne. Coprawda do super szybkich nie należy ale naprawde spoko sprzęt. Jeździłem takim jak Regis był u mnie

Wino napisał:

Siedzi się na nim wygodnie,




To ty chyba na GS'ie Bmk'i nie siędziałeś :P


Wino napisał:

części są tanie i łatwo dostepne.



Wolę motocykl z trudnodostępnymi częściami, ale żeby się nie psuł ;) Za dużo i zbyt daleko jeżdżę, żeby go coraz rozkręcać :573:

to że są tanie i łatwo dostępne to nie znaczy że jest awaryjny, poprostu sprawdzona i solidna konstrukcja przez wiele lat , masa posiadaczy no i jest to co jest:P.

Sory dla posiadaczy gs’a ale nie wiele różni się on wielkościowo np od apki rs50
:stuck_out_tongue: kierownica wąska, ogólnie motocykl jest bardzo filigramowych rozmiarów to nie dla mnie :stuck_out_tongue:

rafal93,

To ty chyba na GS’ie Bmk’i nie siędziałeś :stuck_out_tongue:



Czytaj uważniej :stuck_out_tongue: