Cześć, witam wszystkich forumowiczów. Od dwóch lat mam kartę motorowerową. Aktualnie mam (rocznikowo) 17 lat. Mając kartę, muszę przystępować do egzaminu na AM? Czy w WK wymienić, kupić czy coś ?
Jestem zielony w tej sprawie. Proszę o szybkie odpowiedzi, ponieważ niedługo ruszam na drogi :)
Pozdrawiam, Cześć !
Nie musisz nic robić tylko wymienić. Koszt do 100 zł :)
Taki sam temat co napisałeś był pisany już milion razy. - Myślę, że jak by się ładnie poszukało to i kombinacja liter była by podobna.
Poszukaj tutaj tych tematów: http://www.skuterowo.com/forums/forum/prawo-jazdy
romet727p10 napisał:
Nie musisz nic robić tylko wymienić. Koszt do 100 zł :)
A właśnie, że musi. A badania lekarskie może nie trzeba? W moim urzędzie na wymianę karty na prawko am chcą badania lekarskie.
Badania to koszt około 80 zł. Prawko około 100 zł. Co daje około 2 stówy.
Więc przepraszam za "dubla", ale ten sezon mogę jeździć bez problemu na karte jeszcze ? Bo gotówkę będę miał dopiero pod koniec pierwszego miesiąca wakacji. Ewentualnie za 3 tygodnie, liczę od niedzieli bo w tedy będę miał swoją pierwszą 50-tkę.
Dzięki i pozdrawiam
Jestem w takiej samej sytuacji jak ty :) rocznikowo 17 . Musimy wymienić kartę do dnia 18-stych urodzin :)
Ja z Października 16-tego :D
Więc mam czas akurat do końcówki sezonu za 2 lata, hehe.
Wracając do tematu, czyli muszę się przygotować na ewentualne odesłanie na badania lekarskie i inne duperele z tym związane, ale sam jako osoba niepełnoletnia mogę to zrobić bez wzywania "pomocy ojca" ?
Ja mam 16 lat, w listopadzie będzie 17. Ogólnie mogę jeszcze rok jeździć na karcie, a w połowie następnego roku będę wymieniał na AM, o ile w tym roku nie zrobię prawka na A1, które mam w planach na wakacje.
Nie jestem pewny, ale będzie twój Ojciec potrzebny w WK. Przykładowo ja gdy rejestrowałem dwa skutery na siebie, i wszędzie były moje dane, to ojciec ze mną jeździł i załatwiał, bez niego się nie dało. Również on podpisywał wszystkie kwity.