junak 907

Czesc mam w planach kupić junaka 907 jest on z tego co wiem na wtrysku i chcialbym sie dowiedziec czy da sie go jakos odblokowac nie wkladajac gaznika

da sie ale to kosztowne i kłopotliwe. czyli wsadzenie gaźnika jest tansze i mniej kłopotliwe

a tym kosztownym sposobem to w jaki sposob jak by miało to wygladac

Miedzy 360 a 550zł kosztuje sterownik wtrysku oprogramowaniem bez blokad.
tylko trzeba go dobrze dobrać i wiedzieć czy masz Euro4 czy Euro5.

Jeszcze na Euro4 niektóre (np Routery WS50) był taki patent, cytuje:

Uwaga młodzieży. Dziś “odblokowałem” motorower Router WS50 euro4 2020r, nie trzeba było żadnego odblokowanego modułu za ponad 300 złotych. W tym modelu zastosowano “elektroniczny” gaźnik EPZ20, w który wsadzono po prostu za długą przepustnicę. Mimo, że odkręcasz gaz do końca, 1/3 gardzieli nadal jest zamknięta. Kiedyś przepustnice dawali dobre, krótkie, a nad nią była tulejka, którą się wywalało. Rozwiązanie: Zamiast kupować samą krótszą przepustnicę (ok 80zł na aledrogo), kupujesz cały zwykły gaźnik np PZ20 za 6 dych , byleby tuleja przepustnicy pasowała, 18 mm średnicy( nie mylić ze średnicą gardzieli), przekładasz ją i odjazd. Czyli jak motorower dasz radę wkręcić na luzie do np 8 tys obr, a jedzie maksymalnie 50km/h, zobacz czy na pełnym gazie przelot w gaźniku otwiera sie całkiem. Zdejmujesz filtr i widać. Jak ciężko włożyć łeb żeby zajrzeć, wsadź telefon, nagraj filmik odkręcając gaz do końca, widać

Czyli podsumowując muszę kupić sterownik wtrysku i nic poza tym?
Jeszcze mam jedno pytanie ponieważ szukałem na stronie junaka czy motorower spełnie euro 4 czy 5 i nie znalazłem informacji na ten temat czy wiesz moze gdzie moge je znaleźć?
Z góry dziękuję i przepraszam za kłopot.
Oraz szukałem sterowników do junaka 907 i jeszcze ich nie ma czy moze pojawią sie one później wiesz coś na ten temat?

nie szukasz do junaka tylko do konkretnego typu silnika a w zasadzie układu sterowania wtryskiem. Sprawdzasz co masz i szukasz odblokowanego zamiennika.