Junak 905 zmiana z 49ccm na 80ccm i problem🤦‍♂️

Witam
Posiadam Junak 905 na elektrycznym wtrysku, postanowiłem go przerobić. Kupiłem kompletna gotowa głowice 80ccm oraz odblokowany moduł ze strony Jednoślady-sklep
Po zmiany całego kompletnego zestawu oraz ustawieniu rozrządu i wyregulowania luzu. Junak ledwo co chodzi a dokładnie jak go odpalę to silnik chodzi nierówno przy dodaniu gazu czasami zaskakuje wchodzi na obroty ale po chwili się dławi i do tego dziwne delikatne strzały powietrza tak jak by wypuszczał powietrze.
Proszę o jakieś podpowiedzi gdzie mógłbym zacząć szukać błędu.
Dziękuje i pozdrawiam.

Dzisiaj ponownie rozebrałam cały blok z cylindrem
Sprawdziłem sam cylinder i pierścienie są idealne założyłem ponownie szczeliny co 120stopni każda, ustawiłem rozrząd co do wysokości cylindra maksymalnego wysunięcia w górę.
Ponowne sprawdzenie luzu i testowane na 0,10/0,15 i 0,05/0,05 i dalej to samo z tym ze teraz zauważyłem jak ściągnę linke z gazu to odpala odrazu bez problemów przypominam ze to wtrysk a nie gaźnik. Ale i tak jak podciągnę linka to duzi się i delikatnie strzela powietrzem a i do tego silnik na wylocie strasznie się grzeje.
Na magnacie jest T i F i obok są kreski rozrząd jest ustawimy z kreska na literze T ale pytanie czy to nie musi być sam symbol T na środku?