Junak 902 jakie blokady / jak usunąć

Witam, czy ktoś z szanownych użytkowników możne mi powiedzieć jakie blokady ma fabrycznie junak 902 2014r. 50cc ? byłbym wdzięczny również za link do materiałów na temat usunięcia przedmiotowych blokad.

pozdrawiam,
szymon

Dodam, że obecnie wkręca się max na 6 tyś nie zależnie od biegu oprócz 4-tego bo tu jest tragedia, generalnie na 4 biegu się "dusi". Zdaję sobie sprawę że przy takiej pojemności to nie będzie demon prędkości czy też mocy ale przynajmniej niech jedzie te swoje i nie dławi traci mocy na 4-biegu :) szperałem trochę po necie ale nic nie mogę namierzyć jak odblokować to maleństwo, czytałem o jakimś różowym kabelku w układzie zasilania ale w przecinanie kabelków wole zostawić saperom :) rozkręcałem gaźnik ale nie ma tam żadnej dodatkowej tulei, na filtrze powietrza też nic nie znalazłem. możliwe ze jedyna blokad to moduł ? podejrzewam ze te motorowery to nie zależnie od marki maja podobne blokady, może ktoś podrzuci mi jakiś trop gdzie tego szukać, co rozkręcić, wymienić itd. Jakie są zazwyczaj najczęściej spotykane blokady w tego typu motorowerach ? z góry dzięki za jakieś wskazówki, Pozdrawiam / Szymon

Zmartwie cie nie ma blokad , chodz powinien ci sie krecic do 7500obr , tak jak moj czy siostry , 4 ty bieg to tragedia zgadza sie , zobacz czy masz komplet przewodów przy module, jeżeli jednego brakuje to nie ma blokady na module, watpie byś ja miał bo nie montowali ale nie szkoda sprawdzić.
Jeżeli ważysz około 70kg powinein jechać 70km/h licznikowe , jeżeli wiecej jak ja 108kg to 60-65km/h.
Moze nie wkreca sie przez zbyt uboga mieszankę.
Powiedz mi czy jak dynamicznie odkrecisz manetke to przygasa, lub nawet gaśnie?

jakieś ograniczenia chyba ma :) bo więcej niż 45 nie jedzie :) a z tego co napisałeś to tak z 60 powinien. przy odkręceniu dynamicznie manetki nie zaobserwowałem żeby przygasał. problem jest tylko z tą czwórką bo tam to to czasami trzeba redukować na 3 żeby się do tych 45 rozpędzić :) gdyby to jechało te 60 to by było ok. wychodziło by więc na to ze jednak ma jakieś blokady, tylko gdzie ? :) Pozdrawiam, Szymon.

masz zablokowany moduł (wymiana a nie kabelki) i zapewne rycyrkulator spalin na wydechu.