Junak 901F - tuning na 110 i parę pytań.

Tak jak w temacie mam zamiar przerobić sobie silnik na 110 i tutaj kłania się pytanie czy się opłaca? Teraz jeżdżę na zębatka 13/41 i jeździ się bardzo dobrze przyśpieszenie bardzo db vmax zależy różnie od 60-80 jak to będzie w 110? V-max wzrośnie? Ile 110 ma mocy? Co trzeba wymieniać w 110? Czy ten komplet 110 tuningowy będzie pasował? http://allegro.pl/cylinder-tuning-110-o ... 79077.html

I jeszcze takie pytanie ostatnio zaczęło mi strzelać przy odpalaniu tylko ZIMNEGO SILNIKA a tak to jest spoko. Wydaje mi się że to ze świecy... Po tych strzałach trochę śmierdzi i tyle potem jak odpalam gorący silnik to już jest spoko :)

Link popraw, pewnie zawór wydechowy strzela na zimnym;]
*
Musisz wymienić: wał, cylinder, głowica, łańcuszek rozrządu 2 dwa ząbki dłuższy (84), i wszystko dobrze do kupy poskładać;)
*
Jeśli sam to wymieniasz to się opłaca ale jeśli mechanik jakiś to lepiej włóż cały nowy silnik;)
*
v-max taki który pokaże się realnie na liczniku 80-85km/h potem to ile fabryka zdoła wycisnąć ale już nie dużo.

Dziękuję za odpowiedź, A czy po zmianie zębatek na 14/38 powinien iść z 90/100?

Ale licznikowo czy gps?:D Jak licznikowo to tak:D