Witam mam problem z moim Junakiem 901 Sport. Zaczęło się gdy stał na stojaku i po przegazowaniu go zgasł i nie chciał odpalić. Po wymianie iskrownika oraz modułu odpala ale gdy doda mu się więcej gazu dusi się i zaczyna strzelać z wydechu. Gaźnik był czyszczony i regulowany, a do tego regulowany był także rozrząd i zawory (0,10). Dodam że kupiłem go już ze swapem na 70 do tego momentu chodził bardzo dobrze, więc myślę że ten swap nie ma nic z tym wspólnego.
to ile chodził dobrze? 2 miesiące? 5 minut?
Nie wiem dokładnie kiedy był montowany ale na nowym silniku przejechane jest 3500 km.
Tzn ty zrobiłeś na tym nowym cylindrze 3500km czy też kupiłeś go niedawno ale ma nalatane 3500km a ile z tego na nowym cylindrze to cholera wie?
Na nowym silniku czy na nowym cylindrze w starym silniku?
Ile ty nim zrobiłes od zakupu?
wiesz że ciągniecie za język cholernie zniechęca? to opisz jak trzeba sytuacje.