Mam Junaka 901 rs i chciałbym go odblokować (samemu) czy może ktoś wie gdzie i jakie ma blokady?
W gaźniku masz jedną blokadę.
Na gaźniku jest czarny dekielek, ściągasz go i od jego spodu masz śrubkę. Wkręcasz ją do końca, bądź ściągasz w całości.
Motorower odblokowany. Możesz mieć też zwężkę w filtrze powietrza (plastikowa rurka).
ok ile to będzie dawało w km tak około?
120 poleci
Dziadek100 napisał:
120 poleci
Hahah, dobre :D
Junak ma napęd poprzez łancuch, więc domyślam się, że z 70, może 80 da radę.
W skuterze sporo traci się na pasku, dlatego u mnie leci 65. Tzn, leciał, bo teraz skuter już przygotowany do odbioru, a ja biorę się za poszukiwania enduro.
ok
Ciekaw jestem jak traci się V-max posiadając pasek zamiast łańcucha ?
Możesz rozwinąć tę myśl - DeelBeat
Ot tak się pytam z ciekawości .
^^ nie żeby coś ale ten model ma tylko moduł i tłumik zblokowany :D a z górki na 85 kończy się mi moc :D na wszystkich oryginalnych częściach
na jaki zmieniłeś tłumnik ?:P i na jaki moduł inny?
Tłumik nieruszany :) dopiero planuje mu wytargać bebechy, A modół wymienili mi w serwisie :D koszt całego przeglądu wyniósł 75 zł :D
dzisiaj idę sprawdzić kto miał racje :P
w filtrze chyba jest ta zwężka tylko nie wiem jak się jej pozbyć
wreszcie znalazłem w gażniku :} jutro sprawdzę czy szybiej pójdzie :P
taka mała śrubka
I poszedł??
nie coś nie tak było:(
nie polecam odkręcać tej śrubki. odkręcając ją zwiększamy spalanie a później jak już ją wkręimy to przy 6,7tys obrotów zaczyna się odkręcać :(
najlepszy sposób na odblokowanie i dodanie mocy to bypass koszt 200zł
ale ominie blokady i doda 1000nm