Witam. Posiadam Junaka 607 skuter jego gabaryty sa dosc spore lecz jak na 50ccm troszke brakuje mu mocy. Czy ktos z was robil jakis tuning? Jesli tak to podzielcie sie pomyslami. Pozdrawiam
A więc ja zamontowałem stożek ( chociaż lepsze jest zdjęcie zwężki z filtra powietrza ) , zdjąłem wszystkie blokady tzn . na gazniku , module , wyciąłem zawirowywacz spalin . Wczoraj zamówiłem wariator top racing sv1 . Tylko że mój przy kupnie od razu miał cylinder 80 cc. Jeżeli chodzi o tuning mechaniczny to chyba tyle
to jest 607 2T czy 4T?
I pytanie drugie. Co byś chciał osiągnąć i ile kasy możesz w to wsadzić?
4t. Co do kasy hmm nie ograniczajmy sie bo wiadomo na tym nie ma ograniczac i kupowac uzywki albo podrobki. Tez sie zastanawiam czy znajdzie sie inny skuter/motorower ktory by byl do mnie dobry bo jestem wysoka osoba 187 wzrostu
Pewnie by się coś znalazło tylko pytanie czy jest sens ? Kupisz inny motorower/skuter i może nie będzie wcale mocniejszy . Tuning to chyba lepsza opcja ale decyzję podejmiesz sam
z wersji 4T za dużo nie wykrzesasz. Możesz wymienić cylinder na 80cm ale to też szału nie zrobi
Zastanawiam sie tez nad kupnem zippa pro 50 i zrobic tuning tylko nie wiem czy za maly bedzie na mnie
Ja co prawda posiadam baotiana bt49qt-9 ale siedzi w nim popularny 139qma i po zdjęciu blokad na 80 cc naprawdę robił robotę tylko on jest trochę mniejszy niż 607 ale różnica nie jest znowu aż tak duża . Jak przyjdzie mi ten wariator to zobaczę co on zdziała. W każdym bądz razie według mnie tuning 4t ma sens . Ale każdy ma prawo do własnego zdania więc nikogo nikt tu krytykował nie będzie
Różnica jest duża. 607 waży ponad 100kg i ma 2 metry długości oraz koła 12 cali (co daje gorsze przełożenie nić na 10"). Tam czterotakt ma co wlec. BT49QT-9
Jeździłem kiedyś na 607 w wersji 4T i było nędznie, 1000km zrobiłem na swoim seryjnym 607 z 50 w 2T - było lepiej ale też bez szału na podjazdach. Miałem i chińską 70cm w nim i też było tak sobie. Dopiero zastrzyk mocy w postaci 70cm klasy tzw “sport” rozwiązał problemy.
Wombat , w sumie to masz rację . Mój wujek ma routera grande 70 cc i jak to mówisz szału nie ma . Co prawda jedzie licznikowe 80 ale to nie to co lżejszy skuter na kołach 10 cali ale jednak tuning na pewno coś by tu dał
Witam posiadam junaka 607-4 z 2020 roku kupiłem beż blokad jeździł 80 km na godzinę,lecz teraz coś go gryzie ,bo tylko osiąga 55km/h -jakie mogą być tego skutki,świeżo wymieniony pasek napędy. Może ktoś coś ?
prawda jest taka że nigdy nie jeździł 80km/h - chyba że mówiszo tym co pokazywał jego licznik… tylko że on pokazuje bzdury.
Wymiana paska na szerszy lub inny zmienia przełożenie - stąd jedzie inaczej
No jeździł prawie 80 dych a teraz 55 i koniec czego to może być wina rolek może na wale . Ma niby 3 lata ,ale 13 tys. Prawie przelatane
cieżki 607 w wersji słabszej - czyli 4T, odblokowany…itd pojedzie realnie jakieś 65km/h.
Sprawdź sobie teraz z jakąs nawigacją GPS albo aplikacją Speedometer ile to jest realnie te twoje obecne 55. Inna sprawa że do koło 50km/h to te liczniki są jako tako dokładne ale wyżej to już baśnie z mchu i paproci pokazują.
Jaki ty jesteś dziwny mówię że jeździł prawie 80 dych bo autem jechał za mną, weź te swoja gadkę lepiej zachowaj dla siebie i głupot nie wypisuj ,bo aż żal czytać
nie jestem dziwny tylko wciąż czytam te pierdoły jak to skuterki 50cm w 4T jeżdżą po 80-90km/h a odblokowane Yamahy to już od razu 120.
I zawsze ten argument że to brat jechał za mną…itd. Popularne to jest tutaj jak katar na jesieni.
I daje nieprawdziwy obraz usterki bo już dane na wejściu są zafałszowane.
607 w wersji mocniejszej - 2T pojedzie odblokowany około realnych 70-73km/h. Podobnie jedzie odblokowane Kymco BW 50 albo Yamaha Jog-R 50 po zdjęciu blokad. Natomiast 4T są wolniejsze bo są słabsze a w wersji 607 już wybitnie bo to jest jedna z najcięższych 50tek na rynku.
Chińskie 125 w tych samych budach co 607 czy barton mają zadeklarowaną maksymalna prędkość w okolicy 85-90km/h a mają 2,5 raza większa pojemność i 9-9,5KM a ty masz 50cm, 4KM i twierdzisz że jeździsz 80. No twierdzisz.
A ja śmiał twierdze że mój 607 2T (wiec mocniejszy niż twój w 4T nawet w serii) zaczął osiągać 85km/h dopiero jak w niego wsadziłem prawie jego równowartość i m.in cylinder który generował 10KM na silniku i realnie 6,5-6,7KM na kołach (pomiar z hamowni P4 w Scooterkingz).
Wiec twój opis userki opiera sie na liczniku który kłamie i który też mógł się własnie jakoś popsuć bo to chińczyk. Dlatego warto sie opierać na realnym i wiarygodnym pomiarze.
Zmierz sobie te osiągi czymś wiarygodnym (gps i miej go przy sobie), zmierz kompresje i wtedy można gadać o realiach a nie o tym co ci sie wydaje.