A so tam.
Cena wiosenna 2200 tak jak stoi.
Junak 607 2T rocznik 2013. Teraz stał 7 miesięcy pod chmurką, dziś odpaliłem i stwierdziłem że jednak nie będe się nim już zajmował w tej formie. Jeżeli nie pójdzie w całości to poleci na części (zakładam że po 50% ceny sklepowej). Wszystko jest w zasadzie nowe, ma sezon lub niecały sezon. Przebiegi części od 200 do 2000km, oprócz cylindra wszystkie w nienagannej kondycji (wydech ew do przepolerowania - zimował pod gołym niebem). Obecny setup:
- cylinder S6 Streetrace 70 (w słabej kondycji, dokładam drugi identyczny z minimalnymi rysami. To żeliwo więc łatwo reanimować)
- wydech S6 ProReplica
- wał Motoforce Racing 16mm
- łożyska NTN
- wariator S6 SportPro 16mm
- gaźnik S6 Black 19mm
- ssanie ręczne S6 (1,5m)
- dolot Motoforce Performance Airbox
- pasek S6 Performance Belt (by Bando)
- przeciwtalerz Motoforce Racing
- sprzęgło regulowane Motoforce Evolution 112mm
- dzwon Stage6 WingCooler 112mm
- korektor od Yamahy Jog 100cm (japoński)
- sprężyna centralna S6
- gasbox Malossi
- powiększony wentylator STR8 i większa obudowa
- termometr panelowy LCD zabudowany w skuter
- woltomierz LED zabudowany w skuter
- akumulator AGN Exide (nowy, zimę przeleżał w domu)
- poprawiona instalacja elektryczna, część kostek hermetyczna, dodatkowe oporniki
- autoalarm, odpalanie z pilota (na filmie).
Skuter na hamowni na "codziennej" regulacji kręcąc się do 9700 na rolkach 5,5g pokazywał 7,5KM na Tecnigas Next-R i wtedy realna prędkość wg GPS to 93km/h. Nie był nigdy żyłowany bo ja robiłem traski po 20-30km jednorazowo i raczej mnie interesowała trwałość niż osiągi. Można go regulować agresywniej. Spalanie: http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/58197
Jak widać ostatnie tankowanie - lipiec 2015 - i na tej benzynie odpalił.
Tak odpalił i pracuje po 7 miesiącach pod gołym niebem:
https://www.youtube.com/watch?v=MJQ3mWs_qj8
https://www.youtube.com/watch?v=3Ja9i5nlby4
Przebieg całego 4350km, na przebudowanym silniku max 2000km
Do skutera dokładam dużo rolek 3.5-7g, podkładki S6 pod wario 16mm, blokade S6 do wariatora, kilka dysz do gaźnika 70-95, kilka spręzyn centralnych S6 o róznych twardościach, miarkę do oleju S6 Mam drugie sprzęgło Motoforce Evolution 112mm na seryjnym dzwonie i korektorze.
Do wymiany przycisk klaksonu (zaczepiłem kieszenią kurtki) ale dokładam nowy bo już kupiłem.
Mam też do niego całą, nową przednią czasze z reflektorami przerobionymi na soczewki Valeo z żarówkami LED. Pasuje do junaków, bartonów i rometów. Sprzedaję osobno ale gdyby ktoś chciał to można się dogadać - hurtem taniej.
W zasadzie wszystkie części są nowe (wszystko SKZ) lub z minimalnym przebiegiem i jak pisałem - jak nie pójdzie cały to pójdzie w części za połowę ceny sklepowej.