Witam posiadam skuter Junak606 2T. Mam problem niechce odpalać od kilku dni. W nim jest dziwna sprawa bo jest i kranik podciśnieniowy pod bakiem paliwa z którego leci przewód podciśnienia na dół za silnik a tam pompa podciśnienia. Sam kranik sprawdzilem jak zassałem buzią to paliwo leciało pełnym strumieniem. Jednak jak podpiąłem pod niego ten przewód podciśnienia z pompki to praktycznie nic dwie krople czy 3 wyleciały. Moje pytanie czy ta pompka jest przyczyną ? Wcześniej chodził tak bez zarzutu odpalał niewiem czy tak orginalnie było bo skuter odkupiłem. Ta pompką podciśnieniowa paliwa ma 3 przewody jeden do niej idzie z wydechu podciśnienie , drugi wylot leci na ten kranik podciśnienia , a trzeci jest poprostu kawałek wężyka z filtrem do niczego nie podłączony. Niewiem czy tak było orginalnie czy nie ale wcześniej działało cały czas bez problemu odpalał jezdzil. Prosiłbym o jakieś porady. Dodam ,że na plaku jak psiknalem do gaznika to odrazu odpalał.
Jakby oczami wyobraźni nie widze tego co opisujesz.
Mam junaka 607 w 2T i zakładam na 99,9% że to ten sam silnik ale w moim nie ma takich rzeczy które opisujesz.
To nie jest turbodiesel żeby musiał mieć jakieś “pompy podciśnienia” (elektryczne?? mechaniczne???).
Kranik podciśnienieniowy ma 3 rurki: dopływa paliwa ze zbiornika, odpływ paliwa do gaźnika oraz podciśnienie.
Podciśnienie jest wpiete tam gdzie silnik produkuje podciśnienie - czyli albo w rurke podciśnieniową na gaźniku albo w rurke z króćca dolotowego miedzy gaźnikiem zaworem membranowym.
I to jest koniec tego układu. Tętnienia “zasysania” własnie zasilają kranik podciśnieniowy.
Z wydechu nie może ci brać żadnego podciśnienia bo go tam nie ma. Jest tylko nadciśnienie i to jeszcze gazy zmają z 700 stopni.
Do tego jeżeli w twoim “systemie podciśnienia” którykolwiek z wylotów masz otwarty (a piszesz coś o jakimś filterku na któryms z wylotów) to cały ten układ nie działa i to tego jeszcze ciągnie lewe powietrze
Wiec nie wiem co z czym mylisz i co masz tam namotane ale masz jakoś dziwnie. Może jakieś zdjęcia tych elementów by pomogły.
Se popaczaj gdzie ma wpięte podciśnienie z kranika.
ww hosted at ImgBB — ImgBB to jest ta pompka od niej idzie wezyk do gaznika i do wydechu tak jak pisałem. A ten kranik co wysłałeś to mam przy baku i to jest osobna część. Z wydechu idzie nadciśnienie tak jak mówiłeś przez ten element na zdjenciu iprzerabia go tak jakby na podciśnienie i wychodzi wezyk na ten kranik tylko jakby juz za slabe bo nie daje rady go otworzyć.
Chopie… to jest zawór recylkulacji spalin z silnika a nie pompa podciśnienia.
Nie ma czegoś takiego jak “podciśnienie na gaźnik” bo ono jest właśnie “z gaźnika” a nie “na gaźnik”.
Podłącz to tak kik hosted at ImgBB — ImgBB a reszte wywal i pozaślepiaj. Albo szukaj nieszczelności
Sory mechanikiem nie jestem kupiłem ten skuter w takim stanie i normalnie odpalał na tym a niewiem co tu mógł ktoś robić.
Niewiem co tu ktoś miał na myśli wogóle. Czyli ten zawór moge całkowicie wywalić ?