JSD50QT-27 w Kingwayu. Przebieg 2700km. Na zimnym silniku bardzo ciężko uruchamia się silnik. Na ciepłym już ok. Moc ok, rozpędza się do 60km/h. Jednak są problemy z wolnymi obrotami na ciepłym.
Sprawdź czy działa elektrozawór ssania.
W jaki sposób odpalasz, CDI czy kopka?
Deep_Nothing... napisał:
W jaki sposób odpalasz, CDI czy kopka?
Nie ma czegoś takiego jak odpalanie z CDI bo to jest moduł zapłonowy. Odpalać można za pomocą rozrusznika lub kopki.
Gaźnik wyjęty i wyczyszczony. Ssanie jest ok (wysuwa się na max po ok 3 minutach). Teoretycznie jeśli byłoby walnięte, zalewałby się na ciepłym. Odpala na zimnym ale trzeba kopać i kopać. Podlanie paliwa pod świecę nie pomaga. Po rozgrzaniu już pali na dotyk. Wyregulowany wg instrukcji. Jeszcze sprawdzę zawory i napiszę czy pomogło.
P.S. Kingway Hooligan, to to samo co JMSTAR JSD50QT-27 http://www.made-in-china.com/showroom/cnjmstar/product-detailybKEQRWOZxhX/China-Scooter-JSD50QT-27-.html
Jeżeli podanie paliwa bezpośrednio pod świecę nie odpala silnika, to oznacza, że masz coś z iskrą. Wyjmij świecę, podłącz do fajki i z przyłożoną do obudowy silnika odpal skuter. Powinieneś zobaczyć przeskakującą iskrę na elektrodzie. W przeciwnym wypadku trzeba przejrzeć elektrykę.
Jest iskra, przerwa katalogowa 0.8mm. Sprawdzony był na dwóch różnych świecach i to samo. Nie mam jeszcze czasu, żeby te zawory sprawdzić. Może w tygodniu. Jeszcze mi na myśl przychodzi jakaś nieszczelność w gaźniku. Na rozgrzanym nie do końca trzyma równe obroty, raz ma wyższe, raz niższe. Na zimnym potrzebuje mniej powietrza, a pobierając lewe ciężko mu zapalić i może przez to. Z drugiej strony jeśli po podlaniu nie zapala, to albo zawory albo ginie iskra pod ciśnieniem.
witam moze to komus pomoze - ja miałem podobne cuda i przyczyna była następująca- unosząc około 1cm do góry gaźnik maszyna odpala wiec pod gaźnik powędrował kawałek klocka z drzewa i skuter gada na zawołanie -dodatkowo dobra masa ale do silnika jak nie chce zagadac w trakcie kręcenia podaj dodatkowa dobra masę i zobaczysz ze pomaga
Dzięki za poradę, wypróbuję jak znajdę chwilkę. Ale z masą powinno być ok, bo by słabo kręcił rozrusznik. Sprawdziłem również napięcie ssania po uruchomieniu silnika i jest tak do 12V napięcia zmiennego. Więc oki.
u mnie była słaba masa kręcił dobrze ale już na iskrę brakowało energii -w trakcie jak kręcisz dotknij dodatkowym kablem z masa zobaczysz ze aż będzie iskry widać ha ha
A jednak zawory. Po regulacji pali "na dotyk". Dzięki za sugestie. Ale przynajmniej sprawdzona została świeca, przeczyszczony gaźnik, sprawdzone ssanie. pozdro.
Mirek nie rozwalaj mnie swoimi rozwiazaniami :D Przyczyną u ciebie zapewne była luzna obejma od filtra albo filter wisi i sie trzyma na jednej śrubie .Kto bedzie podkładał jakies drewienka człowieku pod gaznik .
Każde rozwiązanie dobre jeśli cel osiągnięty :P