Witam, to znowu ja
Nadarzyła się okazja i w formie darowizny dostałem Jinluna 150
To jest 4T 150 ccm rok chyba 2007 a najechane ma 3300 km jak dobrze pamiętam. Mam co prawda tylko A1 ale szkoda by było, żeby stał i się kurzył. Wymyśliłem, więc, że go przerobię na 125. Rozmawiałem już z rzeczoznawcą i powiedział, że jest to wykonalne. Mam znajomego mechanika i powiedział,że mam przyjechać do niego z cylindrem i tłokiem 125 i wystawi mi paragon i będzie dobrze ;)
Do sedna
1. Czy głowicę też muszę wymieniać albo inne podobne elementy czy wystarczy cylinder tłok i uszczelki + regulacja
2. Czy mógłby mi ktoś podać jak mam szukać pasującego cylindra?
http://img39.otomoto.pl/images_otomotopl/818601077_1_1080x720_bad-boy-150-myszkow_rev001.jpg
To jest dokładnie ten model
Ło Panie
http://allegro.pl/cylinder-lifan-jinlun-jincheng-haotian-senke-125-i6167916281.html
A co z tą głowicą? Pasuje ta z 150 czy trzeba kupić nowa?
Powinna pasować ale siura se obciąć nie dam:D
Trochę odkopię temat ;)
Z różnych powodów nie miałem czasu ostatnio się zająć tą przeróbką, ale teraz zima się zbliża więc i wolnego czasu więcej. Na dniach zamawiam cylinder 125 do tej 150 i zacząłem się zastanawiać czy do wyregulowania tego wystarczy zmiana dyszy czy cały gaźnik będzie do wymiany. Gaźnik w tej chwili mam 26mm, dyszy nie pamiętam, a nie stoi w tej chwili u mnie. Muszę szukać jakiegoś mniejszego gaźnika do takiego zestawu? Silnik który jest zamocowany to 162FMJ a części 125 są z 156FMI.