Jet force 50 odpala i gaśnie

Witam chce odpalić mojego jet force po długim postoju i odpala wchodzi na 2tyś obrotów i po około 5 sekundach gaśnie, nie wiem o co chodzi. Cały układ paliwowy wyczyszczony i zalany nową benzyną 98. Dzisiaj znalazłem wyślizgany frez na przeciwtalerzu wariatora

i naprawiłeś?

a po co zalewasz 98? żeby miał mniej mocy?

Nie naprawiłem nie mam drugiego przeciwtalerza, nie wiem czy przez to tak gaśnie czy problem jest gdzie indziej. 98 nalałem żeby jak najbardziej wyczyściło układ paliwowy

Dodam że skuter jest na wtrysku

lampeczke check engine masz sprawną? nic nie pokazuje? nie miga kluczyk na desce od immobilizera?

inna opcja to padający cylinder. zmierz kompresje

Chęci engine mruga A kontrolka od kluczyka normalnie gaśnie

widze że bedzie moje ulubione ciągnięcie za język…

check engine zapala sie i gaśnie po przekreceniu kluczyka (normalny stan) czy miga cały czas i też po tym jak silnik zgaśnie - i to oznacza błąd ktory wyłapuje komputer. to wtedy musisz sie dowiedziec CO wymryguje. i zaczac od usuniecia usterki

U mnie jest tak że po przekręceniu klucza zapala się i nie gaśnie. A po odpaleniu( na te pięć sekund) mruga. Czy ten przeciwtalerz ma coś z tym wspólnego czy nie i jak sprawdzić błędy w skuterze przecież nie podepne kompa

a jakby tak samodzielnie spisać w google “kody błedów jet force” ??

https://www.google.com/search?q=kody+błędów+peugeot+jet+force&rlz=1C1NHXL_plPL843PL843&oq=Jet+force+50+błędy&aqs=chrome.3.69i57j0i333l3.13865j1j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

i 1 linka na elektrodzie.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2904411.html
…i kolejne

Podpowiem.
Możesz to samodzielne wpisywanie pytań w wyszukiwarke w życiu stosować częściej.

Pierwszy raz mam skutera 2t na wtrysku więc jestem zielony i potrzebuje pomocy a nie wymądrzania się i przekierowywania na inne fora. Gdyby to był zwykły 2t na gaźniku to bym sobie sam z nim dał radę. Nie umiem odczytać kodu błędu to co mi da tabela błędów ? Po raz trzeci pytam czy przeciwtalerz może być przyczyną, że skuter odpala i gaśnie?

nie wymadrzam sie. po prostu nie mam ochoty odwalac za ciebie roboty która możesz zrobić sam bo masz wszystkie narzędzia.

wpisz sobie w google “jak odczytac kody błędów w XXXXX”, poświęc chwile czasu i bedziesz wiedział.

No i po odczytaniu błędów i resecie zostały mi tylko 3 błędy 3,4 I 5. Potentiometr adaptation fault. I co mam teraz zrobić?

omyślmy… hmmm… naprawić? oddac komuś kto naprawi?

manuale są niestey po angielsku ale mocno obrazkowe i pisane dośc prostym językiem
https://www.yumpu.com/en/document/read/19210717/peugeot-workshop-manual-tsdi-injection-system-scootergrisen

znajdź w nim swoja usterkę i zobacz jaka jest ściezka diagnostyki i naprawy. Natomiast TSDI to najbardziej ułomne dziecko peugeota, źródło wiecznych problemów. Wszystko mu szkodzi - nawet przestoje, niedoładowany aku go zabije…itd. Diagnostyka jest skomplikowana a naprawy drogie.
Dużo ludzi wywala wtrysk i przerabia je na gaźnik.

Jak to zrobić?

serio??? taką masz niemoc?

https://www.google.com/search?q=tsdi+przeróbka+na+gaźnik&oq=tsdi+przeróbka+na+gaźnik&aqs=chrome..69i57j0i22i30.5818j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8